یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

درخواست های مردمی جدید+نکته مهم به مسئولین

در ادامه …

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور جدی پیگیری شود. مخاطبان گرامی می توانند نظرات خود در راستای بهتر شدن این بخش را نیز به هر نحو ممکن برای ما ارسال نمایند. لطفا خادمین خود در میلادلارستان را همراهی نمایید. این پیامک ها را با هم مرور می کنیم

۱) گزارشي از عدم شروع بكارمجتمع كميته امداد امام خميني جنب حسينيه استوار(از مصوبات رياست جمهوري) تهیه کنید.  زمين آن را خيرين اهدا نموده اندو باعث نارضايتي خيرين شده است(قابل توجه تیم تحلیل میلادلارستان و رسانه های منطقه+کمیته امداد)

۲)  لطفا شهرك بوستان را دريابيد. بعضي از خيابانهاي شهرك زيرسازي نشده و موقع بارندگي به علت ناهموار بودن مسير دچار آب گرفتي شديد شده و باعث بسته شدن مسير مي شود و امكان رفت وآمد وجود ندارد مانند خيابان صدف ۱۵ (قابل توجه شهرداري لار)

۳) فكري به حال محله پشتويه كنيد. کسی كه براي عبادت ميخواهد به امامزاده برود با كمرخميده وعصابدست چقدر پله پشتو را بالا و پايين بكند و چقدرنفس نفس بزند تامسير را طي كند. اقدامی نمایید(قابل توجه شهرداری لار)

۴) جلو نانوايي امام علي(ع) باغ انجير خاكي است. تاچه زمانی بايد مردم نان خاكي ميل كنند (قابل توجه شهرداري و شبکه بهداشت)

۵)چرا اداره گاز در خصوص گاز كشي تمام شهرك بوستان اقدام نميكند تبعيض تا اين حد كه بعضي خيابانها گاز کشی شود و برخی نه(قابل توجه شرکت گاز)

۶) چرا شهرداري با توجه به اينكه عوارض از منازل مسكوني شهرك بوستان ميگيرد ولي نسبت به لبه گذاري و زير سازي خيابانهاي شهرك بوستان اقدام نميكند بامشاركت ساكنين شهرك (قابل توجه شهرداری لار)

۷) لطفا ماهي يكبار در شهرستان براي كودكان ،نوجوانان و جوانان مسابقات نقاشي برگزار كنيد(قابل توجه کانون پرورش فکری و اداره ارشاد)

۸)  لوله آبیاری قطره ايي درختان قبرستان شهرقديم وضعيت مناسبي ندارد به طوري كه بعضي از لوله ها خراب شده و آب بعضي از قبرها را فراگرفته است. لطفا اقدام عاجل نمایید(یکی از اهالی محله پيرغيب)( قابل توجه شهرداری لار)

۹) لطفا شهرداري امكانات و وسايل لازم را در اختيار کارمندان عملياتي قرار دهد. به عنوان مثال اخیرا يكي از كارگران در  پارك شهر  براي جمع كردن آشغال ها و برگ ها از يك تكه كارتن و دسته جاي جارو خاك انداز استفاده ميكرد.(قابل توجه شهرداری لار)

نکته مهم : طی روزهای آینده انشالله  کلیه درخواست های مردمی که تاکنون به سامانه ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ ارسال شده و به صورت طبقه بندی (مربوط به هر اداره) تفکیک گردیده به ترتیب منتشر شده و بر اساس آن علاوه بر پیگیری درخواست های قبلی، هر اداره متوجه درخواست های متعدد مردمی خواهد شد. الزام پاسخگویی به این درخواست ها را فرمانداری ویژه لارستان (بر اساس سخنان فرماندار ویژه در جمع خبرنگاران مبنی بر لزوم پاسخگویی مسئولان به درخواست های مردمی) تضمین خواهد کرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین