یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

طرح ابتکاری و پیشنهادی دبیرستان شهید فراست لارستان در هنگامه تعطیلی مدارس

معاون پرورشی مجموعه آموزشی نمونه دولتی شهید فراست لارستان  از اجرای طرح ابتکاری آموزش مجازی دانش آموزان لارستانی  علاوه بر اقدامات شبکه آموزش همزمان با تعطیلی مدارس به خاطر بیماری…

معاون پرورشی مجموعه آموزشی نمونه دولتی شهید فراست لارستان  از اجرای طرح ابتکاری آموزش مجازی دانش آموزان لارستانی  علاوه بر اقدامات شبکه آموزش همزمان با تعطیلی مدارس به خاطر بیماری کرونا خبر داد.  رضا حیدری در مصاحبه با میلادلارستان اظهار داشت: با توجه به تعطیلی مدارس و دوری دانش آموزان از فضای درس و آموزش همکاران مجموعه شهید فراست  آموزش مجازی دانش آموزان از طریق دبیران آموزشگاه را به اشکال مختلف در دستور کار قرار داده اند.

وی افزود: اگرچه شبکه آموزش اقدام به پخش تدریس دروس مختلف نموده، اما با بررسی های انجام شده و نظرسنجی از دبیران، اولیا و دانش آموزان تصمیم بر آن شد که دبیران با توجه به برنامه ی کلاسی همان روز مطالبی را به شکل های مختلف برای کادر دفتر آموزشگاه شهید فراست ارسال نموده و با استفاده از پتانسیل  فضای مجازی با نظارت کادر دفتر آموزشگاه،‌مطالب ارسالی شامل تمرینات،نمونه سوالات و.. به طرق مختلف از جمله متن،‌ عکس و فیلم و کلیپ آموزشی در گروه های مجازی دانش آموزان و کانال ایتای مدرسه ارسال گردد. وی گفت: آزمون های آموزشی نیز به صورت آنلاین از طریق سایت مدرسه انجام می گیرد.

 

نمایی از کلاسهای مجازی ریاضی مجموعه آمورشی شهید فراست

حیدری افزود: ضمناً در دروسی مانند ریاضی ، علوم و… تدریس دوطرفه با قابلیت پرسش و پاسخ و کیفیت عالی انجام میگردد که در نوع خود کم نظیر است.  وی گفت:‌به عنون مثال در درس ریاضی  کلاس حدود یک ساعت و بیست دقیقه ای بصورت تعاملی(دو طرفه) با حضور بیش از نیمی از دانش آموزان پایه هفتم این آموزشگاه به صورت مجازی برگزار شده که بر این اساس ابتدا تدریس صورت گرفته و سپس به سوالات دانش آموزان پاسخ داده شد. فیلم تدریس نیز برای مراجعه دانش آموزان غایب در کانال ایتا ارسال شد.

معاون آموزشگاه شهید فراست در پایان ضمن تشکر از حمایت های جلال پور مدیریت آموزشگاه اظهار داشت: طرح مذکور در سایر مدارس شهرستان نیز قایل اجرا بوده و مدیران مدارس میتوانند جهت استفاده از تجارب آموزش مجازی دبیرستان شهید فراست و همچنین اپلیکیشن مورد استفاده در آموزش ضمن ارتباط با این مرکز آموزشی از خدمات ارائه شده در آموزشگاه خود نیز بهره ببرند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین