یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

حسین زاده:مراکز آموزشی لارستان باید حفظ و ارتقاء یابند

انحلالِ دبیرستان نمونه دولتی شهید فراست لار که سال‌هاست میزبان دانش‌آموزان مستعد سراسر منطقه است منتفی شد. آنطور که «حسین جلال‌پور» مدیر این دبیرستان گفته نماینده مردم لارستان، خنج، گراش…

انحلالِ دبیرستان نمونه دولتی شهید فراست لار که سال‌هاست میزبان دانش‌آموزان مستعد سراسر منطقه است منتفی شد.

آنطور که «حسین جلال‌پور» مدیر این دبیرستان گفته نماینده مردم لارستان، خنج، گراش در حفظ این دبیرستان قدیمی نقشِ موثری داشته و به همین دلیل با تهیه کلیپی با حضور دانش‌آموزان این دبیرستان از وی قدردانی کرده است.

مهندس حسین‌زاده نیز طی پیامی به این کلیپ واکنش نشان داده و نوشته است:

از لطف و محبت شما فرهنگیان بزرگوار و فرزندان عزیز این منطقه که در آن مدرسه تحصیل می‌کنید، سپاسگزارم. حداقل وظیفه بنده نسبت به مردم شریف لارستان و دیگر شهرستان‌های حوزه انتخابیه تلاش برای حفظ و ارتقای مراکز آموزشی است.

هر اقدامی که بخواهد این وضعیت را خدشه‌دار و خاطر مردم عزیز را مکدر کند، موجب اعتراض بنده است و تمام تلاشم را خواهم کرد تا آن اتفاق صورت نگیرد؛ همانگونه که در ماجرای مجتمع آموزش عالی لارستان با همکاری بزرگان لارستان مانع از انتقال مجتمع به مرکز استان شدیم.

مدرسه نمونه دولتی لارستان که به نام شهید گرانقدر «عبدالمحمد فراست» مزین شده است، رتبه‌های برتری در استان و کشور کسب کرده و بسیاری از نخبگان منطقه برآمده از این مدرسه هستند. این مدرسه همچنان باید بدرخشد و محل امیدآفرینی و تربیت نیرو در منطقه باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین