سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بهره‌برداری از سالن همایش سردار سلیمانی در دبیرستان شهید فراست

سالن همایش سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در دبیرستان شهید عبدالمحمد فراست لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی…

سالن همایش سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در دبیرستان شهید عبدالمحمد فراست لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، اصغر فرودی شهردار لار، اخوان مدیر آموزش و پرورش لارستان، حمید منشی رئیس شورای اسلامی شهر لار، حسین جلال پور مدیر آموزشگاه، جمعی از مسئولین، فرهنگیان، معلمان، روسای اسبق و سابق آموزشگاه فراست و اعضای انجمن اولیا و مربیان، سالن همایش سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در دبیرستان نمونه دولتی شهید عبدالمحمد فراست لارستان افتتاح و بهره‌برداری رسید.

در این مراسم فرماندار فرمانداری ویژه لارستان با بیان اینکه در هر لحظه، باید قدردان این انقلاب و نظام باشیم، اظهار داشت: به واسطه این انقلاب کارهای بزرگ و ارزشمندی انجام شده است که باید قدر این انقلاب را دانسته و برای حفظ آن تلاش کنیم.

داریوش دهقان با تاکید بر اینکه بایستی قدر این مسئولیت را در نظام اسلامی بدانیم، افزود: برای این نظام و انقلاب تلاش‌های بسیار انجام و خون جوانان زیادی ریخته شده است که نباید آنها به فراموشی سپرده شود و باید با برگزاری برنامه‌های مختلف و نشان دادن خاطرات آن ایام نسل جوانمان را آشنا و بیدار کنیم.

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در ادامه سخنانش ضمن تبریک هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی توانسته است مشکلات زیادی را با اتکا به توان داخلی حل کند.

وی در ادامه با اشاره به توانمندیهای بسیج در عرصه های مختلف افزود: نیروی مخلص و فداکار بسیج چه در عرصه جنگ سخت و چه در عرصه جنگ نرم و فرهنگی پیشرو خدمت و فداکاری و کار جهادی بوده است و همیشه در راستای آرمان های نظام و انقلاب تلاش کرده است.

نماینده عالی دولت در لارستان تصریح کرد: بسیج بسیاری از کار‌های غیرممکن را ممکن کرد‌ه است و باید بد‌انیم هیچ کشور بیگانه‌ای د‌لسوز ما نیست.

وی با تاکید بر تقویت بسیج و حمایت از آن افزود: تفکر بسیج در طول این چهل و جهار سال نشان داده که غیرممکن‌ها را می‌شود به ممکن تبدیل کرد و به‌طور عملیاتی بسیج ثابت کرده با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی می‌توان کارها را پیش برد و این درس بسیار بزرگی است.

دهقان در پایان ضمن قدردانی از خیرین احداث سالن شهید سلیمانی دبیرستان شهید فراست گفت: همه باید قدردان خیرین باشیم، چرا که کار خیر در این خطه پهناور نهادینه شده است.

این سالن که ظرفیت ۴۰ نفر را دارد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال توسط خیرین احداث شده است.

همچنین پیش از این نیز تمامی دانش آموزان این آموزشگاه سرود همگانی لشکر همکلاسی‌ها فرزندان حاج قاسم را به زیبایی هر چه تمامتر همراه با نماهنگی اجرا نمودند.

در این مراسم همچنین دانیال سعیدی حقیقی از دانش آموزان این آموزشگاه مطالبات مدرسه را که مهمترین آن ثابت ماندن امتیاز نمونه دولتی این آموزشگاه بود، بیان کرد.

سخنرانی مدیر آموزش و پروش لارستان، مدیر مدرسه، مهدی عادل مدیر سابق آموزشگاه، اجرای موسیقی توسط دانش آموزان و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۶:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین