یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

 تاکید بر ساختِ یک سالن بزرگِ امتحانات در جلسه اخیر شورای آموزش و پرورش لارستان

در جلسه اخیر شورای آموزش و پرورش لارستان درخصوص ساختِ یک سالن بزرگِ امتحانات تأکید شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت…

در جلسه اخیر شورای آموزش و پرورش لارستان درخصوص ساختِ یک سالن بزرگِ امتحانات تأکید شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، جلسه شورای آموزش و پرورش لارستان با حضور داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، عبدالحمید اخوان معاون مدیرکل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان و اعضای جلسه در سالن رضوان مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

در ابتدای برنامه اخوان به ارائه گزارش اقدامات انجام شده ماه‌های اخیر آموزش و پرورش لارستان پرداخت و در ادامه مسئولین و اعضای جلسه به بررسی مسائل توسعه دوره‌ای شدن مدارس در مقطع ابتدایی (جداشدن مدارس پایه‌های اول، دوم و سوم از مدارس پایه‌های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی) با توجه به سیاست وزارت آموزش و پرورش و تاکید اداره کل آموزش و پرورش فارس از سال جدید پرداختند و در این خصوص ارائه مطلب معاون آموزش ابتدایی این مدیریت و تحلیل و بررسی مشاور رسمی و با تجربه شهرستان و همچنین بهره گیری از تجربه مدیران مجری این طرح در سالهای قبل و عنوان شدن نقطه نظرات نمایندگان انجمن اولیای دانش آموزان صورت پذیرفت و مصوب گردید که با استفاده از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای و تریبون‌های نماز جمعه و امامان جماعات مساجد و همچنین پتانسیل شوراهای شهر و بخش‌ها در جهت هرچه بهتر اجرا شدن این طرح اقدام شود.

گفتنی است با توجه به نهایی شدن امتحانات پایه‌های دهم و یازدهم و دوازهم شاخه نظری و برگزاری مداوم کنکور و آزمون‌های مختلف استخدامی در سطح شهرستان؛ بحث در خصوص احداث سالن امتحانات بزرگ و مجهز صورت پذیرفت که اعضای جلسه به اتفاق آرا برداولویت احداث این فضای مورد نیاز در ساخت و سازهای آینده شهرستان با استفاده از ظرفیت بودجه‌های دولتی و خیرین تاکید داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ تاکید بر ساختِ یک سالن بزرگِ امتحانات در جلسه اخیر شورای آموزش و پرورش لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    سالن بزرگ ميخواهيد بسازيد احسنت.بودجه دولتي كيلويي چند است؟! خيرين محترم حضور دارن. تامين بودجه از سوي خيرين هميشه اماده است و نگران نباشيد.در شهر لار و منطقه لارستان هميشه مردم در انجام .كار خير پيشقدم هستند و متاسفانه اين مهم باعث شده دولتمردان نهايت سو استفاده ببرند.خداوند همه مارا هدايت كند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین