جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مدرسه شبانه روزی شهید فراست به چمن مصنوعی مجهز شد

با حضور فرماندار ویژه لارستان،نماینده مردم و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، زمین چمن مصنوعی مدرسه شبانه روزی شهید فراست  به بهره برداری رسید. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

با حضور فرماندار ویژه لارستان،نماینده مردم و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، زمین چمن مصنوعی مدرسه شبانه روزی شهید فراست  به بهره برداری رسید.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری لارستان، در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان،خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی،محمد فیاض پور معاون اداره کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری،جمعی از مسئولین و معتمدین این شهرستان ، نخستین زمین چمن مصنوعی ورزشی مدرسه شبانه روزی شهید فراست لارستان به بهره برداری رسید.

محمد فیاض پور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان در خصوص مشخصات فنی این زمین ورزشی اظهارداشت: این زمین چمن مصنوعی، در زمینی به مساحتی ۷۰۰ مترمربع ، با چمن مصنوعی به ابعاد ۱۹ در ۳۶ متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات خیرین،اعضاء انجمن مدرسه شهید فراست و اعتبارات آموزش و پرورش لارستان احداث شده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “مدرسه شبانه روزی شهید فراست به چمن مصنوعی مجهز شد”

  1. روابط عمومی آ.پ گفت:

    این زمین چمن مصنوعی هنوز کامل و افتتاح نشده…قراره با حضور مسئولان استانی همزمان از دو چمن مصنوعی آموزش و پرورش در آینده نزدیک بهره برداری بشه

  2. 11111111 گفت:

    کامل افتتاح شده و نزدیک به دو ماه هست ک داره استفاده میشه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین