شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 43

بزودی کار احداث چمن ورزشی مصنوعی روستای علی‌آباد آغاز خواهد شد

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بزودی کار احداث چمن ورزشی مصنوعی روستا آغاز خواهد شد، گفت: در این خصوص مبلغ ۵ میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته…

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بزودی کار احداث چمن ورزشی مصنوعی روستا آغاز خواهد شد، گفت: در این خصوص مبلغ ۵ میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، با حضور داریوش دهقان فرمانداری فرمانداری ویژه لاستان، احمد دلاور معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری، اردشیر مکاری بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان، مسائل و مشکلات مردم روستای روستای علی آباد بخش مرکزی لارستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست دهیار و اعضا شورای اسلامی روستای علی آباد، مسائل، مشکلات و درخواست های روستا را بیان کردند که مهمترین آن زمین چمن مصنوعی، تامین مخزن آب، بازسازی آموزشگاه های قدیمی ، آسفالت معابر، زیرسازی مسیر سیل، گازرسانی، احیا و مرمت قنات های حیدر آباد و هزاره، تعیین تکلیف اراضی ملی، آسفالت و اختصاص ویدئو پرژکتور درمدارس، اجرای طرح هادی و غیره بود.

فرماندار ویژه لارستان در این نشست با بیان اینکه بزودی کار احداث چمن ورزشی مصنوعی روستا آغاز خواهد شد، گفت: در این خصوص مبلغ ۵ میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

داریوش دهقان زیرسازی معابر و کوچه های روستای علی آباد را لازم و ضروری دانست و خاطر نشان کرد: در این روستا ۲ هزار متر مربع عملیات زیرسازی آن به اتمام رسیده که بنیاد مسکن لارستان می بایست از طریق قیر رایگان این معابر را آسفالت کند و برای این مهم ۶ میلیارد ریال اعتبار لحاظ شده است.

وی همچنین برای ارائه تسهیلات قرض الحسنه برای بازسازی برخی منازل قدیمی روستا نیز قول مساعد داد که پیگیری کند.

فرماندار سپس به مدارس حضرت معصومه(س)، تلاش و شادروان مردانگی روستای علی آباد رفت و با دانش آموزان و کادر این آموزشگاه ها دیدار و گفتگو کرد و به همه آنها خسته نباشید و خدا قوت گفت و به بررسی مسائل و مشکلات این مدارس پرداخت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین