جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 16 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بسیجیان برای روستای محروم «علی‌آباد» مخزن آب ساختند+تصاویر

به همت بسیج سازندگی سپاه لارستان، مخزن آب جدید روستای علی آباد زاهدمحمود به بهره برداری رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان ،…

به همت بسیج سازندگی سپاه لارستان، مخزن آب جدید روستای علی آباد زاهدمحمود به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان ، همزمان با هفته مبارک بسیج و در راستای رزمایش جهادگران فاطمی۲، مخزن آب جدید روستای علی آباد زاهدمحمود با حضور فرمانده سپاه، مسئول بسیج سازندگی و رئیس آبفا لارستان، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین محلی و اهالی روستا به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان در حاشیه افتتاح این پروژه گفت:این مخزن آب شُرب با گنجایش ۳۰ مترمکعب، جایگزین مخزن قدیمی و فرسوده روستای علی آباد جهت مرتفع ساختن مشکلات آبرسانی خواهد بود.

وی ادامه داد:برای اجرای این پروژه که توسط بسیج سازندگی و همکاری اداره آبفا لارستان انجام گرفت، اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیون تومان برآورد شده بود که با صرفه جویی های انجام شده،هزینه اتمام کار به ۱۶۰ میلیون تومان تقلیل یافت که از محل اعتبار قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و خیرین نیک اندیش محقق گشت و الحمدلله امروز شاهد بهره برداری از این مخزن آب هستیم و امیدواریم که حلاوت و شیرینی این خدمت رسانی به کام مردم روستا بنشیند.

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۶:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین