چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 18

کلنگ زنی احداث مخزن آب ۲۵۰۰ متر مکعبی در پارک جنگلی فیشور

کلنگ احداث مخزن آب ۲۵۰۰ متر مکعبی در پارک جنگلی فیشور به زمین زده شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین اوز، شاکر عبدی رئیس شورای اسلامی فیشور…

کلنگ احداث مخزن آب ۲۵۰۰ متر مکعبی در پارک جنگلی فیشور به زمین زده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین اوز، شاکر عبدی رئیس شورای اسلامی فیشور در این آیین گفت: احداث این مخزن می تواند کمک بزرگی به کمبود آب برای مردم فیشور باشد که توسط نماینده خیر تیمور جوکار پیگیری و احداث خواهد شد. وی در ادامه درخواست ارتقاء فیشور به بخش، راه انداز چاه علی آباد و استقرار نمایندگی اداره آبفا در فیشور را از دیگر تقاضاهای مردم عنوان کرد.

محمدعلی قلندری قائم مقام اداره آبفای استان، از خیر، نماینده خیر، فرماندار، آبفای اوز، بخشدار مرکزی، شورا و دهیاری فیشور و تمامی کسانی که در زمینه ی شروع به ساخت این مخزن همکاری داشته اند سایر دست اندرکاران تشکر و قدردانی نمود.

قائم مقام اداره آبفای استان گفت: تعهدات آبفا تجهیز و راه اندازی و خط انتقال چاه علی آباد، اجرای خط انتقال رفت و برگشت مخزن آب به طول ۳۶۰۰ متر، احداث یک مخزن دیگر و تعویض شبکه فرسوده به طول ۲۰ کیلومتر در دست بررسی بوده و برخی از وسایل مورد نیاز نیز خریداری شده و اعتبارات آتی نیز به آن اختصاص داده خواهد شد. اداره آبفای استان آمادگی دارد در زمینه اجرای طرح فاضلاب و استفاده آب حاصل از آن برای سالم سازی محیط زیست و اشتغالزایی با سرمایه گذاران در این زمینه همکاری نماید.

این مخزن آب ۲۵۰۰ مترمکعبی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده که از طرف خیر تأمین و ساخته خواهد شد. خاکبرداری محل احداث مخزن به اتمام رسیده و تا یکسال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۷:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “کلنگ زنی احداث مخزن آب ۲۵۰۰ متر مکعبی در پارک جنگلی فیشور”

  1. محله شیخ و آفتاب گفت:

    درود بر خانم پرتلاش در همه زمینه ها برای آبادی زادگاه خودش و میهن عزیزمان سرکار خانم فاطمه گل حقیقت بانوی اول فرهنگی استان فارس

  2. شهروند فیشور گفت:

    عجب خبر خوشحال کننده ای،ای زنده باد دختر ملا عزیز،محبوب قلب ❤️ ها فاطمه گل حقیقت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین