پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پروژه‌های ورزشی بریز، منصورآباد، جویم و خور به بهره‌برداری رسید

در آئین‌های جداگانه‌ای زمین‌های چمن مصنوعی روستاهای بریز، شهدای منصورآباد و همچنین شهر جویم به بهره برداری رسید. به گزارش میلاد لارستان، در مراسمی با حضور حسین حسین زاده نماینده…

در آئین‌های جداگانه‌ای زمین‌های چمن مصنوعی روستاهای بریز، شهدای منصورآباد و همچنین شهر جویم به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان، در مراسمی با حضور حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حیدر صفرپور مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، بخشداران، روسای ادارات، قشرهای مختلف مردم و ورزشکاران زمین‌های چمن مصنوعی روستاهای بریز، شهدای منصورآباد و شهرهای جویم و خور به بهره برداری رسید.

زمین چمن مصنوعی ورزشی بریز در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد ریال با مشارکت خیر حاج عبدالحسین طاهری و دولت احداث شده است.

همچنین زمین چمن مصنوعی ورزشی شهدای روستای منصور آباد بخش جویم لارستان در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد ریال توسط دولت احداث شده است.

زمین چمن مصنوعی ورزشی شهدای جویم نیز در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد ریال توسط دولت احداث شده است.

در این روز مجموعه ورزشی شهر خور در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال با همیاری خیر نیک اندیش لارستانی ساخته شده است.

در حاشیه این افتتاح‌ها، مسائل و مشکلات ورزش بخش بنارویه مورد بررسی قرار گرفت. در این نشست مقرر شد در سال جدید روشنایی ورزشگاه های بنارویه و شرفویه و کف پوش سالن سرپوشیده بنارویه انجام شود.

مسوولین همچنین از سکوی تماشاگران که با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد ریال توسط خیرین محلی بنارویه ساخته شده نیز بازدید کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین