جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

ورزشکاران نخبه بخشهای تابعه لارستان مورد توجه ویژه قرار می گیرند

میلاد لارستان: رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: ورزشکاران نخبه بخش های تابعه لارستان مورد توجه ویژه قرار می گیرند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار مهر،…

میلاد لارستان: رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: ورزشکاران نخبه بخش های تابعه لارستان مورد توجه ویژه قرار می گیرند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار مهر، محمد حسن طیبی صبح پنجشنبه در دیدار با مسئولین بخش های تابعه لارستان با اشاره به اینکه یکی از اهداف این سازمان همگانی کردن ورزش و سوق دادن آن به سوی قهرمانی و علمی کردن ورزش است، افزود: ورزشکاران ملی پوش و نخبه بخشهای تابعه لارستان مورد توجه ویژه قرار می گیرند و در برنامه بازدیدی که به همراه کارشناسان و هیأت های ورزشی این اداره در نظر داریم از آنها تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت بانوان و تعداد رشته های ورزشی دارای پتانسیل بالا در بخشهای تابعه این شهرستان بایستی افزایش پیدا کند تاکید کرد: طرح استعدادیابی و نخبه پروری از مهمترین مسائلی است که مسئول هر بخش بایستی با همکاری آموزش و پرورش آن منطقه برای رشته های پایه و مدال آور اجرا کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان ضمن اشاره به جذب اسپانسر توسط مسئولین بخشهای این شهرستان با توجه به کاهش اعتبارات دولت در امر ورزش افزود: اگر منتظر اعتبارات دولت بمانیم قادر به انجام اموراتی که به ما محول شده نخواهیم بود پس هنر یک مسئول این است که با وجود شرایط بحرانی در انجام کارهای روزمره خود موفق عمل کند.

طیبی با بیان اینکه اختصاص بودجه و امکانات به هر بخش بستگی به تعداد ورزشکاران سازمان یافته و ارسال گزارش ها دارد تصریح کرد: طبق قانون وزارت ورزش و جوانان صدور کارت بیمه پزشکی ورزشی برای تمامی ورزشکاران الزامی است پس شما مسئولین بایستی با بازدید و نظارت دقیق بر اماکن ورزشی بخش مربوطه خود نسبت به این امر ضروری اقدام کنید ضمن اینکه ارسال گزارش ها و خبرهای ورزش و جوانان هر بخش به روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان بسیار مهم است.

وی ادامه داد: طبق تفاهم نامه ای که با اداره کل ورزش و جوانان فارس و هیأت های ورزشی استان انجام گرفته، تمامی مکاتبات اعزام ها، برگزاری دوره های مربیگری و داوری، میزبانی ها و غیره هر بخش بایستی با هماهنگی اداره ورزش و جوانان لارستان انجام شود در غیر این برابر قانون با مسئول بخش مربوطه برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه از فعالیت مربیان عدم کارت مربیگری بایستی جلوگیری بعمل آید، یادآور شد: فعالیت مربیان عدم کارت مربیگری در هر رشته ای می تواند علاوه بر ایجاد بی نظمی و اختلال در امور مربیگری، مشکلات حقوقی نیز در پی داشته باشد پس شما مسئولین نیز بایستی همانند کارشناسان اداره ورزش و جوانان لارستان بر این امر مهم و ضروری نظارت داشته باشید و از مربیان دارای کارت مربیگری و داشتن علم کافی در ورزش استفاده کنید.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان در ادامه از برگزاری بازیهای بومی و محلی به میزبانی بخش اوز لارستان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: برنامه های ایام دهه فجر سال جاری بسیار با شکوه تر از سالهای پیشین برگزار خواهد شد و در هر کدام از بخشهای تابعه لارستان علاوه بر برگزاری بازیهای بومی و محلی، مسابقات ورزشی در رشته های مختلف را نیز خواهیم داشت.

وی قول مساعد اهدای تاتامی به بخشهای اوز و بیرم، دارت حرفه ای به بخش بنارویه و میز تنیس روی میز به بخشهای جویم و صحرای باغ را به مسئولین نمایندگی ورزش و جوانان بخشهای تابعه لارستان داد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین