یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تثبیت وحدت، موجب توسعه منطقه لارستان می شود

میلاد لارستان: نماینده مردم لارستان، خنج و گراش با تاکید بر اهمیت حفظ وحدت در این منطقه گفت: تثبیت وحدت در منطقه لارستان سبب تسریع توسعه این منطقه می‌شود. به…

میلاد لارستان: نماینده مردم لارستان، خنج و گراش با تاکید بر اهمیت حفظ وحدت در این منطقه گفت: تثبیت وحدت در منطقه لارستان سبب تسریع توسعه این منطقه می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان جشید جعفرپور در حاشیه ثبت‌نام برای کاندیداتوری مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: آمدن بنده به صحنه انتخابات به‌منظور تکمیل و به نتیجه رساندن راهی است که از چهار سال پیش با پشتیبانی مردم شریف منطقه لارستان و با حمایت‌های ارکان و استوانه‌های منطقه، دو بزرگوار راحل حضرت آیت‌الله آیت اللهی و آیت‌الله موسوی لاری آغاز شد.

وی گفت: در واقع مقصود این است که به سمت هدف‌های از پیش تعیین شده که در واقع همان آبادانی و سرفرازی منطقه لارستان بزرگ و تقویت و حفظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی‌، امام و رهبری باشد، حرکت کنیم.

نماینده مردم لارستان افزود: منطقه ما با ۳ مانع روبه‌رو بود که برای رسیدن به نقطه مطلوب و از پیش تعیین شده باید آنها را پشت سر می‌گذاشتیم.

جعفرپور خاطرنشان کرد: یک از آن موانع، مانع ملی بود و اختصاص به منطقه ما نداشت و همه کشور را دربرگرفته یود که آن هم شرایط ملی و بین‌المللی اقتصادی و تحریمی بود که ظالمانه بر کشور ما تحمیل شده بود.

جعفرپور با بیان اینکه تلاش برای از بین بردن موانع با حرکت رو به جلو و گذر از این موانع از جمله اقداماتی بود که انجام شد، بیان کرد: درباره مانع ملی خوشبختانه ما اکنون در نقطه‌ای هستیم که امید هست شرایط تغییر کند و وضعیت بهتر از چهار سال گدشته باشد.

وی تصریح کرد: در کنار آن تمام تلاش نماینده این بود که آن مسائل و اختلافات را با درایت، متانت و با فعالیت برای مناطق مختلف حوزه انتخابیه برطرف کند که امروز ما شاهد شرایط آرام و خالی از اختلاف هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین تلاش شد راه دو بزرگوار از دست رفته در موضوع مسایل وحدت منطقه‌ای دنبال شود.

وی تصریح کرد: در دور جدید با افقی که پیش رو هست و برنامه‌ریزی شده، دوره حرکت رو به جلو را برای منطقه در نظر داریم چراکه منطقه آماده و زیرساخت‌ها فراهم شده و شرایط عمومی کشور هم کمک می‌کند تا بتوانیم فعالیت‌های چشمگیری را در دور آینده انجام دهیم.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین