سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 25

پیام تبریک فرماندار لارستان به مناسبت هفته وحدت

میلاد لارستان: روز گذشته و در آستانه هفته وحدت معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی، فرارسیدن هفته وحدت را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،…

میلاد لارستان: روز گذشته و در آستانه هفته وحدت معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی، فرارسیدن هفته وحدت را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، متن پیام علی اکبر نجیب زاده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا من هو الاحد الواحد القیوم المتعال

فردا هفته شکوهمند و شورانگیز وحدت، از افق شادی بخش و شوق آفرین ربیع سر بر می زند و عالم وآدم را با نور و امید و عشق روشن و شاداب می سازد.

فردا اعیاد میلاد پیامبر بزرگ آزادی، آگاهی، ایمان و عدالت در جای جای این میهن مهرآمیز آغاز می گردد و همگام و همپای آن، برادران اهل تشیع و تسنن سرود ماندگار وحدت را که یادگار ماندگار خمینی کبیر (ره) است شادمانه ترنم می کنند و دف نوازان با آوای دف و مدیحه خوانان با آوای جان، وحدت، همدلی و ایمان را چونان مرغ عشق آوا می نمایند.

هفته وحدت در منطقه لارستان بزرگ از شکوه و عظمت خاصی برخوردار است و در طول دوران واعصار، این درخت تناور، با باغبانی باغبانانی حکیم و فرزانه همچون حضرات آیات آیت اللهی و موسوی لاری و شیخ ابونجمی و فقیهی و دیگر علمای بزرگوار تشیع و تسنن این منطقه، به برگ و  بارنشسته است و نسل امروزین ما از سایه سار و ثمره شیرین آن بهره بر می گیرند.

لارستان بزرگ به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی در وحدت و اتحاد شیعه و سنی مثال زدنی است و همواره این مهم یکی از افتخارات مردمان مهربان این سامان ایمان خیز بوده است.

اینجانب با درود به روح بنیانگذاران وحدت این منطقه وسیع، از عالمان، مدرسان، فرزانگان و مردمان سراسر منطقه لارستان که پاسدار وحدت ملی و دینی خود می باشند؛ تقدیر و تشکر نموده واین ایام باشکوه را به آحاد مردم شریف لارستان با اخلاص و احترام، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید آنکه کماکان این درخت تناور سایه افشانی نموده و در ظل آن، لارستان عزیز به رشد و توسعه و بالندگی دست یابد.

وللله الحمد والشکر و الثناء

علی اکبر نجیب زاده/ معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین