جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

سازمان هواپیمایی امارات مجوز پرواز به ایران تا اول فروردین ۹۹ را صادر کرد

سفارت ایران در ابوظبی اعلام کرد که در پی پیگیری‌های انجام شده، سازمان هواپیمایی امارات عربی متحده مجوز پرواز به خطوط هوایی ایران تا اول فروردین ۱۳۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰)…

سفارت ایران در ابوظبی اعلام کرد که در پی پیگیری‌های انجام شده، سازمان هواپیمایی امارات عربی متحده مجوز پرواز به خطوط هوایی ایران تا اول فروردین ۱۳۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰) برای بازگشت مسافران ایرانی را صادر کرده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی اعلام کرد که با همکاری وزارت خارجه امارات عربی متحده و هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی این سفارتخانه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با جهات ذیربط، سازمان هواپیمایی کشور امارات مجوز پروازها به خطوط هوایی ایران (پروازهای یک طرفه از دبی به ایران) تا تاریخ اول فروردین ماه ۱۳۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰) به منظور بازگشت مسافران ایرانی از این کشور را صادر کرده است.

این سفارتخانه از هموطنان خواسته برای کسب اطلاعات بیشتر به دفاتر هواپیمایی مراجعه کنند.

در پی شیوع ویروس کرونا، هواپیمایی امارات پروازها از مبدا و به مقصد ایران را به مدت یک هفته لغو و اعلام کرد که ممکن است این روند تمدید شود و در این مدت، مشکلاتی برای هموطنان ایرانی که به امارات سفر کرده و یا در آن جا حضور داشتند،‌ ایجاد شد. در این مدت در پی تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده سازمان هواپیمایی امارات چند مجوز را برای هواپیماهای ایرانی به منظور انتقال مسافران ایرانی از امارات به ایران صادر و هموطنان ایرانی از طریق این پروازها به کشور بازگشتند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “سازمان هواپیمایی امارات مجوز پرواز به ایران تا اول فروردین ۹۹ را صادر کرد”

  1. ناشناس گفت:

    باور کنید لازم به تعطیلی و محرومیت مردم از اب شیرین نیست.می توانستید اطلاعیه بزنید و مردم رو راهنمایی کنید که قل از مصرف اب رو بجوشانند. .چون ویروس کرونا در دمای بالای شصت درجه نابود می شود. و با خیال راحت مصرف کنند.با این کارشون مردم به مغازه ها برای خرید اب معدنی هجوم می برن و قیمت آب معدنی میشه ده برابر.رفت و امد هم در مغازه ها بیشتر میشه و کرونا بیشتر شیوع پیدا می کنه..در ضمن این روزها مراکز عرضه دستگاه اب شیرین کن هم تعطیل شده و نمی توان این دستگاه را تهیه کرد.لطفا لطفا لطفا مسؤلین در این تصمیم تجدید نظر کنند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین