شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
فرمانده سپاه لارستان

بزرگداشت آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) برگزار می شود

میلاد لارستان: فرمانده سپاه لارستان از برگزاری بزرگداشت آیت‌الله العظمی سید عبدالحسین لاری خبر داد.

میلاد لارستان: فرمانده سپاه لارستان از برگزاری بزرگداشت آیت‌الله العظمی سید عبدالحسین لاری خبر داد.

امیر جاهدی در گفت و گو میلاد لارستان با برشمردن ویژگی‌های ممتاز این عالم وارسته اظهار داشت: بنا بر توصیه و تاکید مقام معظم رهبری بر بررسی و بازشناسی ابعاد شخصیتی سید عبدالحسین لاری، در نخستین سال از برگزاری این بزرگداشت بعد سیاسی و تشکیل حکومت اسلامی ایشان توسط سخنرانان تشریح می‌شود.

وی با بیان اینکه در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مدت چند سال آینده ابعاد شخصیتی این عالم وارسته از جمله علم، جهاد، اخلاق و سیاست مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: این کار برای جامه عمل پوشاندن به تأکیدات رهبر انقلاب برای ارج نهادن به خاندان با فضیلت این بزرگمرد تاریخ‌ساز است.

رئیس ستاد بزرگداشت آیت‌الله لاری هدف از برگزاری این بزرگداشت را واکاوی ابعاد شخصیتی این عالم وارسته عنوان و تصریح کرد: متأسفانه تا کنون به طور شایسته در این امر اقدامی صورت نگرفته و همچنان این شخصیت عظیم مغفول مانده است.

جاهدی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب از این عالم مجاهد به عنوان یک روحانی بی‌نظیر نام بردند، خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری در سفرشان به منطقه لارستان، آیت‌الله سیدعبدالحسین لاری(ره) نخستین نمونه کوچک ولی پرمعنا از حکومت اسلامی را در خطه لارستان تشکیل می‌دهد.

وی با تأکید بر بازخوانی و بازشناسی این حرکت عظیم مردمی منطقه  لارستان و جنوب کشور به رهبری آیت‌الله لاری، گفت: برای شناخت ابعاد عقاید و افکار آن عالم عامل، عزمی جدی با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها می‌طلبد.

فرماندهی سپاه ناحیه لارستان همچنین با ذکر چندین فتوای آیت‌الله سید عبدالحسین لاری درباره جهاد و اقتصاد، تصریح کرد: امروز با گذشت بیش از یکصد و اندی سال از درگذشت این عالم، می‌توان پویایی و سر زندگی فتواهای این فقیه را با شرایط امروز مشاهده کرد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین