چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 15

رها سازی پرندگان شکاری در منطقه حفاظت شده هرمود

میلاد لارستان: رئیس اداره محیط زیست لارستان از رها‌سازی ۴ گونه عقاب در منطقه حفاظت شده هرمود این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛ خدانظر انصاری در گفت‌وگو با…

میلاد لارستان: رئیس اداره محیط زیست لارستان از رها‌سازی ۴ گونه عقاب در منطقه حفاظت شده هرمود این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ خدانظر انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از رها‌سازی ۴ گونه عقاب در منطقه حفاظت شده هرمود لارستان خبر داد و اظهار داشت: این ۴ پرنده به‌دلیل بیماری ۶ ماه تا یک سال تحت مراقبت بودند و فردا (جمعه ۴ دی ماه) با حضور جمعی از دوستداران محیط زیست رها می‌شوند.

وی با اشاره به گونه‌های حیوانی منطقه حفاظت شده هرمود لارستان گفت: در این منطقه گونه‌هایی نظیر قوچ و میش لارستانی، جبیر، کل بز، کفتار و گربه‌های وحشی زندگی می‌کنند.

رئیس اداره محیط زیست لارستان با بیان اینکه سرشماری پاییزه این منطقه تمام شده است، افزود: سرشماری پاییزه با حضور محیط‌بانان منطقه و کارشناسان اداره‌کل محیط زیست استان انجام شده که در مجموع تعداد گونه‌های حیوانی این منطقه افزایش داشته است.

انصاری خاطرنشان کرد: در این سرشماری قوچ و میش لارستان با تعداد ۷۱۴ راس ۲۲ درصد، جبیر با ۲۲۳ و کل بز با ۵۴۰ راس ۵ تا ۱۵ درصد افزایش داشتند.

وی با بیان اینکه زمستان منطقه لارستان سرد نیست و پس از بارندگی پوشش گیاهی منطقه برای تغذیه گونه‌های حیوانی کافی به نظر می‌رسد، تصریح کرد: زمستان امسال علوفه‌رسانی به گونه‌های حیوانی این منطقه انجام نمی‌شود.

رئیس اداره محیط زیست لارستان بیان کرد: در فصل تابستان و پاییز به دلیل خشک بودن پوشش گیاهی منطقه هرمود ۶ تا ۷ تن علوفه بین گونه‌های حیوانی این منطقه توزیع شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین