سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 41

بازدید منتخب مردم از مجتمع کارافرینی قمر بنی هاشم (ع) لارستان

در این برهه از زمان که کلیه ارگان های دولتی و غیردولتی به مقابله با بیماری کرونا پرداخته اند، مجتمع کارافرینی باب الحوائج قمر بنی هاشم (ع) نیز که یکی…

در این برهه از زمان که کلیه ارگان های دولتی و غیردولتی به مقابله با بیماری کرونا پرداخته اند، مجتمع کارافرینی باب الحوائج قمر بنی هاشم (ع) نیز که یکی از موسسات خیریه دارای مجوز از اداره کل بهزیستی فارس می باشد، با حمایت بنیاد نیک اندیشان هاشمی به تولید ماسک و گان و سایر البسه محافظتی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا پرداخته است.

به گزارش میلاد لارستان بر همین اساس و به منظور بررسی مشکلات احتمالی موجود در انجام فعالیت های این مرکز، حسین زاده  منتخب مردم شریف لارستان،گراش، خنج و اوز در‌ مجلس شورای اسلامی در معیت  اسماعیلی مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی، بال افکن ریاست اداره بهزیستی و  علیرضایی مسئول مرکز اورژانس اجتماعی  لارستان از این مرکز بازدید نمودند.

در ابتدای این بازدید  اسماعیلی ضمن ارائه توضیحات مختصری در خصوص اقدامات بنیاد در حوزه اشتغال به تشریح عملکرد این مجتمع تولیدی پرداخت. در ادامه حسین زاده ضمن تاکید بر لزوم همدلی کلیه مسولین و مردم در راستای پیشرفت منطقه، از پرسنل مجتمع کارافرینی، بنیاد هاشمی و مجموعه بهزیستی قدردانی نمود.

بال افکن و علیرضایی نیز به اقدامات بهزیستی و اورژانس اجتماعی در راستای حمایت از جامعه هدف اشاره نموده و از منتخب مردم جهت بازدید از مراکز و موسسات تحت نظارت این مجموعه دعوت نمودند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین