دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

امکان زیارت مجازی حرم امامزاده لارستان فراهم شد+برنامه ها

مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان از برگزاری مجازی مراسم جشن میلاد سرداران کربلا برای نخستین بار در سطح بقاع متبرکه استان فارس به شکل مجازی خبر داد….

مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان از برگزاری مجازی مراسم جشن میلاد سرداران کربلا برای نخستین بار در سطح بقاع متبرکه استان فارس به شکل مجازی خبر داد.

سیدیعقوب مصطفوی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و توصیه‌های جدی برای در خانه ماندن، مراسم جشن سرداران کربلا هم‌زمان با فرارسیدن روزهای سوم تا پنجم شعبان میلاد امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) در حسینیه‌ مجازی اختصاصی این مکان مقدس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روز میلاد امام حسین(ع) این کار آغاز می شود، افزود: علاقمندان می توانند برای استفاده معنوی از این مراسم جشن، با عضویت در صفحه اختصاصی و رسمی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان در پیام رسان «اینستاگرام» به آدرس: instagram.com/gonbadesabz_lar  مراجعه کنند.

مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان با بیان اینکه برنامه جشن مجازی میلاد اباعبدالله الحسین(ع) از ساعت ۲۰ بطور زنده پخش می شود، تصریح کرد: در این برنامه مجازی، مداح اهل بیت و خادم افتخاری امامزاده لارستان، حاج ابراهیم روشن ضمیر به قصیده سرایی خواهد پرداخت.

مصطفوی همچنین از امکان زیارت مجازی حرم مطهر در روزهای هفته خبر داد و اضافه کرد: علاقمندان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می توانند از طریق همین صفحه اینستاگرام از هر نقطه کره زمین، هر روز یک ساعت قبل از نمازهای ظهر و مغرب به زیارت مجازی حرم مطهر امامزاده واجب التعظیم حضرت میرعلی بن الحسین(ع) لارستان بپردازند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۵:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین