جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

۱۰۰ درصد موارد خوداظهاری کرونا در خنج پیگیری شده است

رئیس بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج با اشاره به اقدامات انجام شده برای کنترل ویروس کرونا در شهرستان خنج اظهارداشت: ۸۳ درصد شهرستان خنج غربالگری شده است که از این میان…

رئیس بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج با اشاره به اقدامات انجام شده برای کنترل ویروس کرونا در شهرستان خنج اظهارداشت: ۸۳ درصد شهرستان خنج غربالگری شده است که از این میان ۱۰۰ درصد روستاها و ۶۶ درصد بخش شهری را شامل می شود. وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد موارد خوداظهاری پیگیری شده خاطرنشان کرد: ۲۱ نمونه گیری انجام شده که از این میان دو مورد مثبت بوده است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، دکتر احمدی آزاد با اشاره به اقدامات شبکه بهداشت و درمان خنج تاکید کرد: بهداشت محیط بطور مکرر و منظم طبق برنامه بازدیدهای خود را انجام داده است و بسیاری از اماکن و اصناف پر تردد تعطیل شده اند. وی افزود: بازدید مشترک از اماکن توزیع کالا ها و اقلام مختلف و گند زدایی معابر عمومی از دیگر اقدامات شبکه بهداشت و درمان خنج بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خنج با اشاره به حضور در جلسات کارگروه، شورای تامین و مدیریت بحران تصریح کرد: لغو مجالس عروسی و استفاده از ظرفیت خیرین در تهیه اقلام بهداشتی و استفاده از نیروهای خودجوش از جمله اقدامات دانشکده علوم پزشکی لارستان در خنج برای پیشگیری از شیوع کرونا بوده است.

وی خاطر نشان کرد: تشکیل کمیته مردمی جهاد سلامت وابسته به نهاد امام جمعه در همکاری و مشاوره آموزشی در روستاها و عشایر، استفاده از کارگاه های تولیدی جهت تولید ماسک تحت نظارت شبکه، استفاده از مشارکت کانون های محلات و مساجد وچاپ پمفلت و پوستر جهت آموزش و پیشگیری از شیوع ویروس نیز دیگر اقدامات شبکه بهداشت و درمان خنج است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه 28 مارس 2020 ساعت 5:20ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین