جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کاهش 25 درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی لارستان

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی لارستان از کاهش ۲۵ درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی لارستان خبر داد. مسعود حاج رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان بابیان اینکه از…

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی لارستان از کاهش ۲۵ درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی لارستان خبر داد.

مسعود حاج رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان بابیان اینکه از ۲۵ اسفندماه ۹۸ تا ۷ فروردین‌ماه سال جاری تعداد ۴۹ مورد مأموریت جهت بیماران مشکوک به کرونا انجام‌شده است، اظهار داشت: از این تعداد، ۳۰ مورد با علائم تنفسی به بیمارستان منتقل‌شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان با اشاره به اینکه در طی این مدت تعداد ۳۵۸ مورد مشاوره تلفنی درزمینهٔ کرونا به تماس‌گیرندگان با اورژانس ارائه‌شده است، افزود: با ۴ توجه به وظیفه اصلی مرکز تلفن اورژانس، دیجیتالی بودن فرایند پاسخگویی و محدودیت در برقراری تماس برای پاسخگویی درزمینهٔ بیماری کرونا، از شهروندان تقاضا می‌شود با شماره ۵۲۲۴۸۰۲۰ تماس  بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه هرگونه سؤال در مورد کرونا به شماره ۱۱۵ حقوق سایرین می‌شود، تصریح کرد: به دلیل طولانی شدن مشاوره با تماس‌گیرندگان در این زمینه ممکن است باعث تضییع حقوق مددجویان اورژانسی شود.

حاج رجبی با اذعان به اینکه در مدت مشابه بازه زمانی ماه اسفند و فروردین، نسبت به سال گذشته به لحاظ بروز تصادفات بین جاده‌ای  در لارستان با ۲۵ کاهش روبه‌رو بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌های ایجادشده به خاطر موضوع «کروتا» انتظار می‌رفت در این زمینه شاهد کاهش بیشتری باشیم.

وی بابیان اینکه خوشبختانه به دلیل رعایت کامل نکات بهداشتی در انجام مأموریت‌ها هیچ‌کدام از کارکنان و نیروهای اورژانس به کرونا مبتلا نشده‌اند، اضافه کرد: بعد از هر مأموریت، آمبولانس‌ها ضدعفونی می‌شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه 30 مارس 2020 ساعت 5:33ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین