پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

گام به گام تلاشهای خادمیاران رضوی لارستان برای مقابله با کرونا+تصاویر

تعداد ۱۵۰ پُرس غذای متبرک حرم رضوی در بین کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و بیماران بستری بیمارستان امام رضا(ع) لارستان توزیع شد. هادی جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار…

تعداد ۱۵۰ پُرس غذای متبرک حرم رضوی در بین کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و بیماران بستری بیمارستان امام رضا(ع) لارستان توزیع شد.

هادی جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به اینکه مرکز هماهنگی کانونهای رضوی لارستان شامل ۲۳ کانون تخصصی-موضوعی و ۵ کانون محله ای است، اظهار کرد: کانونهای تخصصی-موضوعی شامل کانون شعر و ادب، سلامت، کمک به نیازمندان، مشهد (زائر) اولی ها، هنری، مشاوره خانواده، مشاوره حقوقی و غیره می شود که هر کدام از انها توسط یک مدیر اداره می شود.

 

وی با بیان اینکه یکی از کانونهای فعال در لارستان، کانون وقف و نذر است، افزود: این کانون توانسته در موضوع کرونا هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیون تومان را به منظور تهیه اقلام بهداشتی در اختیار قرارگاه فرهنگی «نجف» قرار گرفت.

 

مسوول کانون خادمیاران رضوی لارستان با اشاره به اینکه ۳۰۰ بسته معیشتی غذایی از محل کمک های مردمی و آستان قدس رضوی تهیه و در مناطق محروم شهری و روستایی این شهرستان توزیع شده است، تصریح کرد: در راستای رفع قضا و بلا، به مدت ۱۰ شب قربانی گوسفند در سطح شهر انجام و گوشتهای نذری در بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع شده است.

 

این مسوول با اذعان به اینکه در قالب طرح ملی «نسیم رضوی» خادمیاران با سرکشی از بیمارستانهای محل بستری بیماران کرونایی، علاوه برعرض خداقوت به مدافعان سلامت، تعداد ۱۵۰ بسته نبات و همچنین ۱۵۰ غذای تبرکی حرم مطهر امام رضا(ع) بین کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و بیماران بستری در بیمارستان لارستان توزیع شده است، ادامه داد: طبق هماهنگی های صورت گرفته از طریق کانون جهادی رضوی، اقدام به جمع آوری گیاه آلوئه ورا جهت تهیه ژل ضدعفونی از منازل و باغها شده است.

 

وی با بیان اینکه خادم یاران رضوی لارستان در طرح غربالگری در ورودی های شهر لار مشارکت فعال داشته اند، یادآور شد: به مدت ۷ شب خادم یاران رضوی لارستان اقدام به گندزدایی و پاک سازی معابر عمومی و محل های پرتردد سطح شهر لار پرداخته اند که این امر همچنان تا پایان شکست کرونا ادامه خواهد داشت.

 

جهانگیری با اشاره به اینکه به همت خادمیاران رضوی لارستان و تولیت آستان مقدس، در شب میلاد امام علی(ع) به مبلغ ۴۵ میلیون تومان کارت هدیه تهیه و در بین ایتام شهرستان توزیع شد، تصریح کرد: کانون رضوی این آمادگی را دارد تا در حد توان در رفع مشکلات گام بردارد که یک نمونه آن حضور ۵۰ نفر از خادمیاران رضوی لارستان در مناطق سیل زده «پل دختر» و اهداء ملزومات زندگی شامل یخچال، اجاق گاز، ظروف و غیره به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان اهداء شد.

 

مسوول کانون خادمیاران رضوی لارستان با اذعان به اینکه در حال حاضر بیش از ۴۵۰ خادمیار خواهر و برادر در این شهرستان حضور و فعالیت دارند، یادآور شد: این افراد پس از آموزش، سالیانه ۱۲ روز در سال افتخار خدمتگذاری به زائرین حضرت رضا(ع) را دارند و علاوه بر آن در زمینه های مختلف می بایست در طول سال به مردم خدمات رسانی داشته باشند.

 

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “گام به گام تلاشهای خادمیاران رضوی لارستان برای مقابله با کرونا+تصاویر”

  1. ناشناس گفت:

    باسلام.جهت ثبت نام خادم یاری رضوی باید به چه ارگان یا نهادی باید مراجعه کرد؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین