سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 25

کاهش 40 درصدی تصادفات در محور لار-جهرم در تعطیلات نوروز 99

  رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشکده علوم  پزشکی لارستان از کاهش ۴۰ درصدی تصادفات در محور لار-جهرم در تعطیلات نوروز ۹۹ خبر داد. مسعود حاج رجبی در…

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشکده علوم  پزشکی لارستان از کاهش ۴۰ درصدی تصادفات در محور لار-جهرم در تعطیلات نوروز ۹۹ خبر داد.

مسعود حاج رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با ارائه آمار مأموریت‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ لارستان، اظهار داشت: در نوروز امسال درمجموع تعداد ۶۱۹ مورد مأموریت انجام شد که از این تعداد ۲۳۰ مورد مربوط به مأموریت شهری و ۳۸۹ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای با ۶۰۰ نفر مصدوم و بیمار بوده است.

وی تعداد کل حوادث ترافیکی را در عید امسال ۵۴ فقره عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۹ مورد آن به حوادث ترافیکی شهری و ۳۵ مورد آن مربوط به حوادث ترافیکی جاده‌ای بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشکده علوم  پزشکی لارستان با ابراز تأسف نسبت به اینکه در مأموریت‌های حوادث ترافیکی جاده‌ای و شهری درمجموع ۲ نفر جان خود را ازدست‌داده‌اند، تصریح کرد: بالگرد اورژانس هوایی لارستان در تعطیلات نوروز ۹۹، تعداد ۳ مأموریت را انجام داده است.

این مسوول از کاهش ۲۲ درصدی مأموریت‌های انجام‌شده توسط اورژانس ۱۱۵ لارستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و یادآور شد: در حوادث ترافیکی نیز نسبت به نوروز سال ۹۸، درمجموع با کاهش ۴۶ درصدی مواجه بوده‌ایم که این امر ناشی از کاهش سفرها به دلیل شیوع کرونا بوده است..

وی با اذعان به اینکه در نوروز امسال در محور ترانزیتی لار-جهرم به جهت انجام کمتر مسافرت به دلیل شیوع کرونا با کاهش ۴۰ درصدی تصادفات روبه‌رو بوده‌ایم، ادامه داد: ۴۶ مورد از حوادث ترافیکی مربوط به محورهای اصلی و فرعی حوزه شهرستان‌های لارستان، اوز و خنج بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشکده علوم  پزشکی لارستان به انجام ۵۶۵ مورد مأموریت غیرتصادفی توسط اورژانس ۱۱۵ اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۲۳۵ مجروح یا بیمار به بیمارستان منتقل و ۳۶۲ نفر نیز در محل به شکل سرپایی درمان شده‌اند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین