سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 28

نجات فرد گرفتار شده در ارتفاعات  «کوه کُر» توسط آتش نشانان لارستانی

فرد گرفتار شده در ارتفاعات  «کوه کُر» توسط آتش نشانان لارستانی نجات یافت. به گزارش میلاد لارستان پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه ۹۹ ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه، تلفن ۱۲۵ مرکز…

فرد گرفتار شده در ارتفاعات  «کوه کُر» توسط آتش نشانان لارستانی نجات یافت.

به گزارش میلاد لارستان پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه ۹۹ ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه، تلفن ۱۲۵ مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار به صدا در می آید.

آن سوی خط، کسی از مفقود شدن فردی در یکی از کوه‌های اطراف لارستان که به *کوه کُر* معروف است خبر می دهد. بلافاصله موضوع به مدیریت ستاد بحران شهرستان گزارش می شود.

با هماهنگی انجام شده، تیم نجات از ارتفاع سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار به همراه گروه پهپاد روابط عمومی شهرداری در ساعت ۱۴:۰۵ دقیقه خود را به ارتفاعات *کوه کر* می رسانند.

بدون هیچ معطلی عملیات آغاز می شود. گروه نجات از ارتفاع با تجهیزات لازم جستجو را آغاز می کند. پهپاد بر فراز کوههای اطراف منطقه به پرواز در می آید.

بالاخره پس از دو ساعت جستجو، شخص مفقود شده خسته و ناتوان در کنار پرتگاهی رویت می شود. فرمانده عملیات تذکر ایمنی لازم به را به فرد گرفتار شده می دهد. اعضا تیم خود را به محل می رسانند.

اقدامات لازم انجام می شود. پس از  اطمینان از سلامت جسمی فرد مورد نظر، عملیات نجات انجام می شود.  تیم نجات به همراه فرد نجات یافته پس از پیمودن مسیرهای صعب  العبور، در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به *قله کوه کر* می رسند و در همان زمان پایان عملیات موفق آمیز به مرکز گزارش می شود.

گزارش: سید کامران علوی – مدیر روابط عمومی شهرداری لار

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۵:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین