پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

عدم برخورداری میراث فرهنگی لارستان از ساختمان اداری

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان گفت: بزرگترین مشکل میراث فرهنگی این شهرستان عدم بهره‌مندی از یک ساختمان مستقل جهت استقرار این اداره است. به گزارش میلادلارستان…

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان گفت: بزرگترین مشکل میراث فرهنگی این شهرستان عدم بهره‌مندی از یک ساختمان مستقل جهت استقرار این اداره است. به گزارش میلادلارستان و به نقل از تسنیم؛ سیما علویه  اظهار کرد: پس از ارتقا نمایندگی میراث فرهنگی لارستان به اداره، تعدادی تجهیزات به آن اختصاص داده شد اما همچنان کمبودها و مشکلات وجود دارد. مسئول اداره میراث فرهنگی و گردشگری لارستان افزود:

بزرگترین مشکل ما عدم بهره مندی از  یک ساختمان مستقل جهت اسقرار اداره میراث فرهنگی لارستان  و مرکز اسناد تاریخی است که از مسئولان درخواست داریم ساختمانی مجزا را در اختیار ما قرار دهند. وی ادامه داد: شهر لار و لارستان به دلیل بهره مندی از حجم بسیار آثار تاریخی، طبیعت بکر، غارنوردی، چشمه‌ها، آبشارها، آداب و رسوم مراسم خاص مذهبی و ملی ظرفیت  لازم برای جذب توریست و گردشگر را دارا است. علویه بیان کرد: امیدواریم با اختصاص یک دستگاه خودرو پیکاپ جهت رفت و آمد به نقاط خاکی شهرستان و همچنین استخدام نیروی انسانی متخصص، مشکلات این اداره رفع شود.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۴:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین