شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

برگزاری جلسه ساماندهی فعالیتهای قرآنی و مذهبی ماه رمضان در لارستان  

جلسه ساماندهی فعالیت های فرهنگی، قرآنی و مذهبی ماه مبارک رمضان در قالب کارگروه فرهنگی- اجتماعی و رزمایش همدلی شهرستان با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،…

جلسه ساماندهی فعالیت های فرهنگی، قرآنی و مذهبی ماه مبارک رمضان در قالب کارگروه فرهنگی- اجتماعی و رزمایش همدلی شهرستان با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه لار و جمعی از روسای ادارات و مسئولین هیات امنای مساجد، حسینیه ها، امامزاده ها و هیات مذهبی، در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

به گزارش  میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویزه لارستان؛ در این جلسه فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار کرد: فعالیت های ستاد مبارزه با کرونا شهرستان لارستان در سه حوزه در حال مدیریت و پیگیری است.

حسنی گفت: اولین حوزه، بهداشت و درمان و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا بود که با اقدامات هماهنگ مردم و همه دستگاه‌های عضو ستاد، از نظر فاصله گذاری اجتماعی، مدیریت بازار، کنترل ورودی و خروجی راه های مواصلاتی شهرستان، غربالگری، ضد عفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی و تولید و توزیع اقلام بهداشتی و محلول ضدعفونی کننده مورد نیاز و غیره بوده است.

وی ادامه داد: دومین حوزه اقدامات در قالب وضعیت معیشتی و توجه به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه بوده است که در قالب ستاد رزمایش همدلی شهرستان با حمایت خوب و تحسین برانگیز خیرین از اواخر سال گذشته اجرا گردیده و هم اکنون بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در سطح گسترده تری در کل منطقه لارستان بزرگ در حال اجراست.

معاون استاندار فارس در ادامه تصریح کرد: سومین حوزه فعالیت ها، برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی است که از گذشته در قالب اطلاع رسانی، شفاف سازی، آگاهی بخشی و توصیه های لازم در رسانه ها و شبکه های مجازی و برگزاری جلسات مختلف پیگیری شده است.

فرماندار ویژه لارستان اضافه کرد: هم اکنون نیز ساماندهی فعالیت های مذهبی، فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان مورد توجه است که بنا داریم ضمن بهره گیری از فیوضات این ماه پربرکت، از طریق برگزاری جلسات محدود قرآنی در چارچوب پروتکل های بهداشتی بهره مند شویم.

در این جلسه همچنین حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه لارستان و جمعی از روسای ادارات و مسئولین هیات امنای مساجد، حسینیه ها و امامزاده ها نیز نظرات و پیشنهادهای لازم را مطرح کردند.

در پایان مقرر شد کمیته کاربردی تخصصی نحوه برگزاری برنامه های فرهنگی، مذهبی و قرآنی متشکل از سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، شهرداری لار، دانشگاه آزاد اسلامی و هیات های مذهبی شهرستان تشکیل، تا برنامه های فرهنگی، مذهبی و قرآنی را در سطح شهرستان ارزیابی و آنها را اجرایی نمایند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “برگزاری جلسه ساماندهی فعالیتهای قرآنی و مذهبی ماه رمضان در لارستان  ”

  1. ناشناس گفت:

    ماتابع دستورالعمل وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستیم هر موقع اعلام شد شروع می کنیم دیگر جلسه گرفتن ومزاحم دیگران شدن لازم نیست .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین