یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

شمارش معکوس برای اتمام محور گله دار – دارالمیزان

میلاد لارستان: مدیر کل راه و شهر سازی لارستان از پایان نزدیک عملیات گله دار- دارالمیزان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه…

میلاد لارستان: مدیر کل راه و شهر سازی لارستان از پایان نزدیک عملیات گله دار- دارالمیزان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان ، مهندس محمد رضا باقری فرد مدیر کل به همراه مسئولان شهرستان مهر از محور مهر -گله دار- دارالمیزان بازدید کرد.

وی در خصوص محور مهر -گله دار -دارالمیزان افزود : طول این محور ۶۴ کیلو متر  است که ۵۰ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و ۱۴ کیلومتر از مسیر در حال احداث است .

مهندس باقری فرد افزود : طی برنامه ریزی صورت گرفته با هماهنگی مسئولان شهرستان های حوزه استحفاظی این اداره کل پروژه های اولویت دار هر شهرستان شناسایی شده و با برنامه ریزی دقیق زمینه بهره برداری هر چه سریعتر از محور ها را فراهم خواهیم ساخت که در شهرستان مهر این محور به دلیل قرار گرفتن در مسیر عسلویه از اهمیت زیادی برخوردار است و بهره برداری از آن در اولویت اداره کل راه وشهرسازی لارستان قرار گرفته است

وی ادامه داد : عملیات زیر سازی ۱۴ کیلومتر باقیمانده رو به پایان است و ۱۲ دستگاه ابنیه فنی در حال ساخت می باشد که ۲ دستگاه آن  ۱۲۰ متر طول دارد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین