دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
همزمان با 73 پروژه فنی و تولیدی صدا و سیمای استان فارس

پروژه ارتباط صدا و تصویر دفتر خبری لارستان بطور رسمی افتتاح شد

میلاد لارستان: همزمان با ۷۳ پروژه فنی و تولیدی صدا و سیمای استان فارس، پروژه ارتباط صدا و تصویر دفتر خبری لارستان بطور رسمی افتتاح شد.

میلاد لارستان: همزمان با ۷۳ پروژه فنی و تولیدی صدا و سیمای استان فارس، پروژه ارتباط صدا و تصویر دفتر خبری لارستان بطور رسمی افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ پیش از ظهر امروز در مراسمی مشترک و از طریق ویدئو کنفرانس با حضور قائم مقام و معاون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، استاندار فارس، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز، مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس و نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی، بطور همزمان ۷۳ پروژه فنی و تولیدی صدا و سیمای استان فارس افتتاح شد.

پروژه ارتباط صدا و تصویر دفتر خبری لارستان به عنوان یکی از ۷۳ پروژه افتتاح شده مرکز فارس، از جمله طرح هایی بود که با اعلام آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز توسط علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و همچنین حجت الاسلام رمضانی امام جمعه موقت لارستان که در محل دفتر خبری لارستان حضور داشتند از طریق ارتباط تصویری ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم، محمد اثنی عشری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه ارتباط صدا و تصویر دفتر خبری لارستان از جمله نیازهای اساسی برای دفتر خبری این شهرستان بود، اظهار داشت: پس از درخواست های مکرر مردم و پیگیری های مجدانه دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش امکان ارتباط مستقیم این دفتر با مرکز استان فارس فراهم شد.

وی افزود: برای اجرای این طرح مبلغی بالغ بر ۴ میلیارد ریال از محل ماده ۱۸۰ تأمین شده است.

مسئول دفتر خبری لارستان با بیان اینکه امروز و بطور همزمان با حضور مسئولین بلندپایه صدا وسیما کشور و استان فارس ۷۳ پروژه افتتاح می شود، تصریح کرد: در مجموع برای اجرای این ۷۳ پروژه ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

اثنی عشری با بیان اینکه دفتر خبری لارستان فعالیت خود را از سال ۸۲ آغاز کرده است، گفت: این برای اولین بار است که امکان ارتباط مستقیم این دفتر با مرکز استان فراهم می شود.

وی با تقدیر از مسئولان پیگیر برای تحقق یکی از زیرساخت های مهم در لارستان، ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسئولین استان و شهرستان با تجهیز دفتر خبری لارستان به استودیو، شاهد تحول رسانه ای در این خطه از کشور عزیزمان باشیم.

مسئول دفتر خبری لارستان در پایان اضافه کرد: در حال حاضر سه شهرستان فسا، جهرم و لارستان از امکان لینک ارتباط مستقیم صدا و تصویر با مرکز استان برخوردار هستند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین