پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بازدید فرماندار لارستان از سایت زباله جدیدالاحداث روستای دشتی

فرماندار ویژه لارستان از سایت زباله جدیدالاحداث روستای دشتی بخش صحرای باغ لارستان بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛…

فرماندار ویژه لارستان از سایت زباله جدیدالاحداث روستای دشتی بخش صحرای باغ لارستان بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ به مناسبت هفته سلامت، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به انفاق احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، احمد علمدار بخشدار صحرای باغ، دکتر یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان و روسای ادارات منابع طبیعی و آبفا شهرستان با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت روستای دشتی بخش صحرای باغ لارستان، از کادر درمانی این مرکز تقدیر کردند.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن تبریک هفته سلامت ، جامعه سالم را بسترساز توسعه، رشد و شکوفایی در همه زمینه‌ها دانست و افزود: هفته سلامت، نماد تجلیل از زحمات و خدمات ایثارگونه دست‌اندرکاران عرصه بهداشت و درمان در راه خدمت به مردم و جامعه است.

حسنی ادامه داد: اکنون که به فضل الهی و با مدیریت ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان و بخش و تلاش کادر درمانی و همراهی و مشارکت مردم به سمت کاهش و مدیریت ویروس کرونا به‌پیش می‌رویم، همچنان نیازمند همراهی همه مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هستیم.

وی همچنین از همراهی و تلاش همه اقشار مردم، خیرین، تشکل‌های مردم و گروه‌های جهادی این شهرستان در مدیریت بیماری کرونا قدردانی کرد و بابیان اینکه اگر توصیه‌های بهداشتی رعایت نشود، ویروس کرونا به هیچ‌کس رحم نمی‌کند و همه را می‌تواند مبتلا می‌کند؛ گفت: ایران اسلامی به جهت اعتقادات و پیوستگی و فرهنگی دینی و به دلیل فرهنگ غنی و حس نوع‌دوستی که در بین مردم وجود دارد بهتر و راحت‌تر ویروس کرونا را مدیریت می‌کند.

معاون استاندار فارس ادامه داد: امروزه می‌بینیم که در غرب و آمریکا و بیشتر کشورهای توسعه‌یافته که از لحاظ پزشکی، علمی و صنعتی جز کشورهای پیشرفته محسوب می‌شوند از وجود این ویروس منحوس عاجزند و نمی‌توانند آن را کنترل کنند و روزانه می‌بینیم که چندین هزار نفر به این بیماری مبتلا و یا چندین هزار نفر را به کام مرگ کشانده است و تلفاتشان چند برابر کشورهای غیر توسعه‌یافته است، بنابراین آنچه به کمک مردم و کشور ما آمده است، همین اعتقادات دینی، ایمان والای مردم به خداوند متعال و غنای فرهنگی و پیوستگی اجتماعی با آن باورهای دیرینه اعتقادی و سنتی است.

حسنی در پایان بار دیگر تأکید کرد: از مردم می‌خواهیم همچون روزهای گذشته به توصیه‌های بهداشتی توجه داشته باشند، زیرا هنوز اتفاق خاصی درزمینه کنترل ویروس رخ نداده است که بخواهیم با خیال آسوده و بدون رعایت مسائل بهداشت فردی و عمومی، ارتباطات اجتماعی را بدون رعایت فاصله اجتماعی افزایش دهیم.

فرماندار ویژه لارستان در پایان سفرش به روستای دشتی، همچنین از سایت جدیدالاحداث زباله این روستا نیز بازدید کرد.

به گفته احمد علمدار بخشدار صحرای باغ لارستان؛ جهت رفاه و سلامتی افراد این روستا، این سایت زباله بااعتباری بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط دهیاری ساخته‌شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۵:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین