یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

احداث پارک سلامت در روستای هرمود بخش صحرای باغ

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از روند احداث پارک سلامت روستای هرمود بخش صحرای باغ بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از روند احداث پارک سلامت روستای هرمود بخش صحرای باغ بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، احمد علمدار بخشدار صحرای باغ، رضایی رییس اداره منابع طبیعی، دکتر یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و تقوی فرد معاون آبفا شهرستان با حضور در روستای هرمود بخش صحرای باغ لارستان، از پارک در حال احداث سلامت این روستا بازدید و از نزدیک، روند پیشرفت فیزیکی این طرح را مورد بررسی قرار داد.

در حاشیه بازدید این پروژه، فرماندار ویژه لارستان ضمن تقدیر و تشکر از خیر این طرح در سخنانی اظهار کرد: در حوزه فضاهای تفریحی و گردشگری خلأهایی داریم که با اجرای از این دست طرح ها، می توانیم این فضاهای مناسب را برای اوقات فراغت جوانان ایجاد کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت خدمات‌رسانی به روستاها، تصریح کرد: احداث فضاهای تفریحی و پارک‌های محله ای و سلامت در وهله‌ اول بر سلامت روان شهروندان تاثیر دارد و منجر به تلطیف و آرامش روحی می‌شود.

احمد علمدار بخشدار صحرای باغ لارستان نیز در سخنانی با بیان اینکه پارک سلامت روستای هرمود توسط یک خیر محلی احداث می شود در سخنانی گفت: پارک سلامت روستای هرمود در دو طرف بولوار اصلی روستا هرکدام به طول ۱۷۰۰ متر با عرض ۱۰ متر در حال اجرا می باشد که تاکنون ۱۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی ادامه داد: این طرح همچنین با نظارت بخشداری صحرای باغ و شورای اسلامی و دهیاری روستای هرمود در حال احداث می باشد.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه سفرش به روستای هرمود بخش صحرای باغ همچنین از طرح هادی بازدید و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات این روستا بخصوص بهسازی معابر و کوچه ها پرداخت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین