دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نشست اعضای دبیر خانه عمارلارستان با فیلمنامه نویس مستند سید عبدالحسین لاری

میلاد لارستان: حجت الاسلام تندگام فیلمنامه نویس مستند سیدعبدالحسین لاری که  قسمتی از این کار در مراسم بزرگداشت سید عبدالحسین لاری رونمایی شد در جمع تیم اجرایی دبیرخانه عمار لارستان…

میلاد لارستان: حجت الاسلام تندگام فیلمنامه نویس مستند سیدعبدالحسین لاری که  قسمتی از این کار در مراسم بزرگداشت سید عبدالحسین لاری رونمایی شد در جمع تیم اجرایی دبیرخانه عمار لارستان حضور یافت.

 به گزارش میلاد لارستان در این دیدار، حجت الاسلام تندگام ضمن اشاره به دغدغه  رهبرمعظم انقلاب  درخصوص مسائل فرهنگی بیان داشت: امام خامنه ای فرمودند که من بعضی شب ها به خاطر دغدغه فرهنگی خواب ازچشم هایم می رود.

وی در ادامه اشاره کرد: رهبری هیچگاه  دراین زمینه اسمی از اقتصاد ومسائل امنیتی و…نبرده اند است که خواب را ازچشمم می گیرد واین  در صورتی است که اقتصاد ما یک اقتصاد بیماراست.

وی در ادامه افزودعلت این امر این است که مسائل فرهنگی زیر بنای بسیاری ازکارها ازجمله  سیاست واقتصاد وامنیت است وازطرفی  ایشان ضمن اشاره به اهمیت اقتصاد فرمودند: کسی که قدرت اقتصادی نداشته باشد حرفی برای گفتن در جهان ندارد حال باید توجه داشت که مسائل فرهنگی زیر بنای مسائل اقتصادی است و باید این زیربنا شکال گیردتا اقتصادمان نیز رونق پیداکند.

ایشان همچنین گفتند:مسائل فرهنگی بابخشنامه درست نمی شودکه مثلا بخش نامه شود که دیگر مردم دروغ نگویند وغیبت نکنند و… بلکه اگر کارمیخواهد درست شود به دوصورت انجام میگیرد یکی توسط ادارات وسایر ارگان ها ودوم توسط مردم  که نمونه بارز آن را میتوان به پیاده روی اربعین  اشاره کرد یکیدیگر  از کارهایی که  مردمی بود ودر جامعه بااستقبال مخاطبان روبرو شد همان جشنواره مردمی فیلم عمار بود که در سراسر کشور اکران کننده دارد وبه صورت کاملا مردمی است حتی  بدون اختصاص بودجه خواصی به شهرستانها وباکمترین بزاعت درحال برگزاری است .حتی پولی که مجلس تصویب کرده  برای جشنواره عمار دولت  به آن اختصاص نمی دهد،واز محدود جشنواره هایی است که باکمترین بزاعت بیشترین اکران را دارد.

حجت الاسلام تندگام خطاب به تیم اجرایی عمار لارستان گفت:سعی شود در منطقه لارستان  نیاز سنجی شود که چه مشکلی در جامعه لارستان وجود دارد و پس از آن فیلم ها راانتخاب وبرای اکران توزیع کنید تا رابطین جشنواره باکران فیلم ها  اثر گذار واقع شوند.

فیلم نامه نویس جوان مستند سید عبدالحسین لاری در ادامه افزود: امروزه ثابت کرده که فیلم پراثر ترین بخش رسانه ای است وباید دراین حوزه کار کرد.به طور مثال بادیدن فیلم حضرت یوسف مردم جامعه با تفسیر آن  آشنا شدند وما نیز باید دراین عرصه متخصص شویم تا بتوانیم در این راه گام برداریم و اگر بااخلاص باشیم خداهم کمک میکند.

خبرنگار: کیوان فتحی

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین