شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تیم شهید چمران لارستان پنجم کشور شد

میلاد لارستان: در هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان کشور، تیم هندبال شهید چمران لارستان در دیداری حساس با پیروزی برابر نماینده قم در این رقابت ها مقام پنجم را…

میلاد لارستان: در هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان کشور، تیم هندبال شهید چمران لارستان در دیداری حساس با پیروزی برابر نماینده قم در این رقابت ها مقام پنجم را کسب کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در رقابت های هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان ایران، تیم شهید چمران لارستان که به عنوان تنها نماینده استان فارس در این مسابقات حضور دارد، توانست با یک برد شیرین برابر تیم قدرتمند هدف پویان قم، مقام پنجم جدول رده بندی و رده نخست گروه B این رقابت ها را کسب کند.

تیم شهید چمران لارستان در یازدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور، پس از فراز و نشیب های زیاد و حضوری نچندان موفق در این دوره از مسابقات، عصر امروز در دیداری حساس و نفس گیر در سالن تختی شهر لار میزبان تیم هدف پویان قم بود که توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ حریف خود را شکست دهد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم جایگاه پنجم لیگ برتر هندبال بانوان ایران را بدست آورد.

تیم هدف پویان قم که از چندین بازیکن تیم ملی بهره می برد، توانسته بود در این دوره از رقابت ها در سه بازی گذشته مقابل تیم لارستانی به برتری دست یابد، اما در حساس ترین بازی خود در این فصل مغلوب تیم شهید چمران لارستان شد تا جایگاه پنجمی جدول رده بندی را از دست بدهد.

به گزارش میلاد لارستان؛ تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان با کسب این برد با ۶ امتیاز و تفاضل گل ۱۸+، هدف‌پویان جوان قم با ۶ امتیاز و تفاضل گل ۱۲+ و نفت و گاز گچساران بدون امتیاز در رده اول تا سوم گروه B مسابقات قرار گرفتند.

با پایان یافتن رقابت‌های لیگ برتر، تیم ثامن‌الحجج سبزوار قهرمان یازدهمین دوره این مسابقات شد و تیم‌های صنعت‌مس کرمان و نفت و گاز گچساران به لیگ دسته یک سقوط کردند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین