شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان اعلام کرد

اجرای ۲۵ هزار مترمربع پروژه‌های بهداشتی و درمانی در لارستان

میلاد لارستان: رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: در حال حاضر، حدود ۲۵ هزار متر مربع پروژه های بهداشتی، درمانی و آموزشی با مشارکت دانشکده علوم پزشکی لارستان و خیرین سلامت این شهرستان در حال ساخت است.

میلاد لارستان: رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: در حال حاضر، حدود ۲۵ هزار متر مربع پروژه های بهداشتی، درمانی و آموزشی با مشارکت دانشکده علوم پزشکی لارستان و خیرین سلامت این شهرستان در حال ساخت است.

به گزارش میلاد لارستان؛ دکتر عاطفه رئوفی ظهر امروز ضمن بازدید از از بیمارستان نبی اکرم (ص)، شبکه بهداشت و درمان و  مرکز سلامت جامعه شهرستان خنج، در دیدار با مسئولین این شهرستان که در سالن شهید نورانی برگزار شد، ضمن بر شمردن دستاوردهای دو ساله دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان در حوزه بودجه، تشکیلات و عمرانی، اظهار داشت: در حال حاضر،  حدود ۲۵ هزار متر مربع پروژه های بهداشتی، درمانی و آموزشی با مشارکت دانشکده علوم پزشکی لارستان و خیرین سلامت این شهرستان در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه در مدت دو سال اخیر تعداد ۳۰ متخصص در بیمارستانهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی، جذب شده است، افزود: تجهیز بیمارستانها، اخذ مجوز احداث ۳۰ باب خانه بهداشت و غیره از جمله اقدامات مهم انجام شده در حوزه دانشکده علوم پزشکی لارستان است.

این مسئول ضمن تشکر از همراهی هیات رئیسه، پرسنل و خیرین سلامت در کسب این دستاوردها، تصریح کرد: از دکتر ایمانیه قائم مقام وزیر بهداشت در استان بابت تفویض اختیار حوزه سلامت خنج به دانشکده علوم پزشکی لارستان به خاطر حُسن اعتمادشان تشکر می کنیم.

رئوفی اظهار امیدواری کرد تا با تلاش حداکثری همکاران، ارائه خدمات سلامت در شهرستان خنج شتاب بیشتری بگیرد و در محدوده قانونی و مطابق با سیاست دولت تدبیر و امید و وزارت بهداشت کلیه دغدغه ها و موارد مطروحه در خصوص حوزه سلامت شهرستان خنج پیگیری شود.

در این مراسم، شیخ عبدالصمد ابونمجمی امام جمعه اهل سنت شهرستان خنج نیز طی سخنانی ضمن تشکر از کلیه دست اندر کاران حوزه سلامت کشور  در خصوص توجه به حوزه سلامت شهرستانهای خنج و لارستان، گفت: اگر به سی سال قبل برگردیم، در آن زمان دسترسی به پزشک ایرانی اصلاً مقدور نبود و کلیه پزشکان منطقه را پزشکان هندی و پاکستانی تشکیل می دادند.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت علمی جوانان کشورمان در  تخصص ها و مسائل کلان سلامت، افزود: طرح تحول سلامت، بذر ارزشمندی است و برکت خداوند پشت این طرح تحول سلامت خواهد آمد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خنج در سخنانی با اشاره به کاستی ها و انتظارات حوزه سلامت این شهرستان، گفت: امیدواریم با حمایت های دانشکده علوم پزشکی لارستان، پیگیری های لازم برای آموزشی شدن بیمارستان نبی اکرم (ص) و تبدیل آن به قطب درمانی منطقه فراهم شود.

دکتر قهرمانلو همچنین خواستار تصویب و اخذ خدمات جدید در مراکز درمانی این شهرستان شد و افزود: امیدواریم مجوز لازم برای احداث خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی و همچنین پیگیری و تصویب چارت تشکیلات بیمارستان ۱۳۰ تخت خوابی شهرستان خنج اخذ شود.

دکتر احمدی آزاد، رئیس بیمارستان نبی اکرم(ص) شهرستان خنج نیز به عنوان آخرین سخنران این برنامه، گفت: طرح تحول سلامت دولت تدبیر و امید با همت وزیر محترم بهداشت و همکاری خوب مجموعه وزارت بهداشت باعث کاهش خط فقر و افزایش چشمگیر سطح سلامت جامعه بخصوص در شهرستان خنج شده است.

وی افزود: طرح تحول سلامت در شهرستان خنج، حضور بی سابقه خیرین در عرصه سلامت و تحولات دو چندان را بدنبال داشته است و از این طرح می توان به عنوان بهار سلامت در دولت تدبیر و امید نام برد .

رئیس بیمارستان نبی اکرم(ص) شهرستان خنج تصریح کرد: با توجه به نام گذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی ، خوشبختانه به عینه تحقق عملی این شعار را در حوزه سلامت شهرستان خنج شاهد هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به تفویض اختیار قائم مقام وزیر بهداشت در راستای، شبکه بهداشت و درمان خنج به دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، با حمایت مسئولین این دانشکده خدمات بهتری به مردم این شهرستان داده شود.

خبرنگار: روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۴:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین