سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 31
مدیر آموزش و پرورش لارستان خبر داد

مشارکت ۱۶ هزار دانش‌آموز لارستانی در المپیاد ورزشی مدارس

مدیر آموزش و پرورش لارستان از مشارکت ۱۵ هزار و ۹۴۴ دانش‌آموز این شهرستان در طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای خبر داد و گفت: المپیاد ورزشی دانش‌آموزی درون مدرسه‌ای در سه مقطع تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر سراسر کشور برگزار می‌شود.

 مدیر آموزش و پرورش لارستان از مشارکت ۱۵ هزار و ۹۴۴ دانش‌آموز این شهرستان در طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای خبر داد و گفت: المپیاد ورزشی دانش‌آموزی درون مدرسه‌ای در سه مقطع تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لارستان، محمد فیاض‌پور صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه المپیاد ورزشی دانش‌آموزی در واقع همان مسابقات ورزشی بین کلاسی است، اظهار داشت: این مسابقات در راستای عملیاتی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر تمرکز بر ساختار یادگیری زیستی و بدنی و همچنین اخلاقی و اجتماعی دانش‌آموزان است.

وی بیان کرد: این مسابقات دانش‌آموزی به منظور ارتقاء مهارت‌های ورزشی و گذران لحظات شاد و با نشاط، تجربیات و مهارت‌های فراوانی را در حوزه‌های اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی به دانش‌آموزان منتقل می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش لارستان با اشاره به اینکه این طرح برای تمامی مدارس سطح کشور و با توجه به امکانات مدارس برگزار می‌شود، تصریح کرد: ۷۰ درصد دانش‌آموزان مدارس کشور در این طرح شرکت دارند.

فیاض‌پور با بیان اینکه در شهرستان لارستان ۱۵ هزار و ۹۴۴ دانش آموز در طرح المپیاد ورزشی شرکت دارند، خاطر نشان کرد: هدف وزارت آموزش و پرورش مشارکت صد در صدی دانش‌آموزان در این طرح است.

وی افزود: المپیاد ورزشی دانش‌آموزی درون مدرسه‌ای در سه مقطع تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر سراسر کشور برگزار می‌شود.

فیاض‌پور با اشاره به اینکه دانش‌آموزان برتر هر آموزشگاه در مسابقات بین مدارس شهرستان شرکت داده می‌شوند، تصریح کرد: در این مرحله با شناسایی دانش‌آموزان مستعد هر رشته ورزشی به عنوان منتخبین تیم‌های شهرستان به مسابقات ورزشی دانش‌آموزی استان اعزام می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش لارستان بیان کرد: افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای از ۲۶ مهرماه هرسال مصادف با هفته تربیت بدنی آغاز و تا پایان سال اجرا می‌شود.

وی راه اندازی نهضت داوطلبی، تبلور جلوه ورزش همگانی، فعال کردن مدارس در خارج از ساعت برنامه درسی، ترویج اخلاق پهلوانی، افزایش تجربه مدیریت جمعی، کمک به پرورش نیروی انسانی، مشارکت جویی و مسئولیت‌پذیری و غیره را از جمله اهداف کلان ترسیم شده برای المپیادهای ورزشی دانش‌آموزی برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش لارستان بیان کرد: برای اجرای این طرح مبالغی از سوی وزارت آموزش و پرورش در اختیار استانها قرار می‌گیرد و اداره کل‌ها نیز از طریق طرح خرید لوازم ورزشی با کیفیت به صورت مشارکتی در تمامی مدارس مجری طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای توزیع می‌کند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین