سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

محکومیت جنون آل سعود از سوی دانشکده های لارستان

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از  لارسفیر، بسیج دانشجویی شهید طلایی(مجتمع آموزش عالی لارستان) و نیز بسیج دانشجویی حضرت زینب (دانشکده پرستاری حضرت زینب(س)لارستان)  در پی اعدام شیخ نمر باقر…

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از  لارسفیر، بسیج دانشجویی شهید طلایی(مجتمع آموزش عالی لارستان) و نیز بسیج دانشجویی حضرت زینب (دانشکده پرستاری

حضرت زینب(س)لارستان)  در پی اعدام شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان با صدور بیانیه های مختلفی این اقدام جنون آمیز آل سعود را محکوم کردند. متن بیانیه ها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

بسیج دانشجویی شهید ماشاءالله طلایی مجتمع آموزش عالی لارستان این اقدام جنون آمیز و هدفمند آل سعود را صریحا محکوم کرده و شهادت عالم مبارز آیت الله نمر پرچم دار مظلومیت شیعیان عربستان تسلیت گفته و از خداوند منان برای این شهید راه عدالت علو درجات و برای بازماندگان این عالم مجاهد صبر جزیل تمنا دارد و از دولت جمهوری اسلامی ایران و در راس آن رئیس جمهور و وزارت امور خارجه خواهانیم که مواضع خود رادر قبال این مسلمان کشی‌‌ها در سراسر جهان که توسط مثلث غربی،عربی،عبری طرح‌ریزی و پیاده‌سازی شده است را بیان نمایند.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
پایگاه بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی لارستان

بسم رب الشهداء و الصدیقین
إنّ القَتْلَ لنَا عادَه ، وکرَامَتُنا ، الشّهاده (امام سجاد علیه السلام)

کشته شدن عادت ما وشهید شدن کرامت ماست

در حالی که آتش تروریسم تکفیری دامن منطقه را گرفته و هزاران بی گناه را در کام خود فرو برده است،وبا اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت میان شیعه و سنی و برادری برای خاموش کردن برای خاموش کردن آتش انحراف و افراطی گری نیازمندیم،اعدام “”شیخ باقرالنمر”” رهبر شیعیان عربستان تنها به پیچیده تر شدن اوضاع و شعله ور شدن آتش خانمان سوز تروریسم که در پی دو قطبی سازی شیعه و سنی است،منتهی می شود.

شهید””شیخ باقرالنمر”” به عنوان رهبری آزادی خواه و فعال حقوق بشر در عربستان سعودی،تمام توان خود را برای مقابله با اندیشه ی خطرناک تکفیری و افراطی گری در منطقه به کار گرفت و صادقانه و خالصانه جان خود را در این راه فدا کرد.اعدام آن مجاهد بیدار وآگاه نسبت به نقشه ها و توطئه های پشت جریانات تروریستی و تکفیری،اشتباهی فاحش و راهبردی بود،که راه رسیدن به صلح و آشتی و ریشه کن کردن تروریسم را در منطقه بسیار مشکل کرده و روشن ساخت که دولت عربستان سعودی راه سرکوب و اعدام را برای برخورد با منتقدان داخلی خود برگزیده است و قطعاً عقوبت این چنین اقدامات دور از اصول اسلامی و انسانی،دامن عاملان آن را خواهد گرفت.

اعدام شیخ””نمرباقرالنمر””اقدامی به دور از مصلحت جهان اسلام بود و باعث حزن و اندوه قلبهای مسلمانان شیعه و سنی اقصی نقاط کشورهای اسلامی و دردمندان عالم بشریت شد.

حال ما دانشجویان دانشکده ی پرستاری حضرت زینب(س)لارستان محکوم میکنیم. این عمل تاسف بار را به رهبر مسلمانان جهان حضرت آیت الله  امام خامنه ای (مد)تسلیت میگوییم…..

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین