پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

توجه كامل به اهميت وجود نماينده‌اي شايسته

در مطلبی که چندی پیش  تحت عنوان “سخني با همشهريان عزيز لاري و لارستاني”  منتشر شد، نكاتي را با مردم در ميان نهاده از جمله عرض شد بيداري همگاني و…

در مطلبی که چندی پیش  تحت عنوان “سخني با همشهريان عزيز لاري و لارستاني”  منتشر شد، نكاتي را با مردم در ميان نهاده از جمله عرض شد بيداري همگاني و

بصيرت جمعي از ضروريات براي رأي‌دهندگان عزيز است كه راهكارهايي در اين زمينه به رشته تحرير درآمد. در اين بخش به يكي دو نكته ديگر خواهيم پرداخت.

نكته‌اي كه بايد به آن توجه كامل داشت شخصيت فردي است كه به عنوان نماينده راهي بهارستان مي‌نماييم. قطعاً صحبت‌ها، موضع‌گيري‌ها، فعاليت‌ها، قيام و قعودهاي نماينده لارستان در مجلس، الگويي از تشخص جامعه لارستان و خنج و گراش را به نمايش مي‌گذارد. لذا بايد مراقب بود فردي كه به عنوان نماينده راهي مجلس مي‌شود و رداي نمايندگي مي‌پوشد شايستگي نماينده منطقه شدن را داشته باشد.

وقتي مقام معظم رهبري  در مورد لارستان مي فرمايند  «اگر ارزيابي ما درباره ملت‌ها تابع اين است كه مقدار آگاهي آنها را بسنجيم، مقدار عزم و اراده ملي آنها را بسنجيم روشن‌بيني و شجاعت  آنها در اقدام را بسنجيم بايد بگوييم مردم لار و منطقه لارستان بزرگ به حسب اين مقياس‌ها و معيارها جزو برجسته‌ترين مردم كشور پهناور ما هستند .»

پس بايد بيدار بود و آگاهانه فردي كه لياقت نمايندگي را در همه ابعاد داشته باشد به مجلس اعزام نماييم فردي كه با بيداري و هوشياري خويش و موضع‌گيري‌هاي پسنديده و عميق زينت بخش منطقه باشد و برجستگي مهم منطقه را پاس بدارد نه با مواضع ناصحيح و بعضاً مغرضانه به حيثيت و احترام اولين خاستگاه حكومت اسلامي ضربه وارد كند.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین