جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جعفرپور:تلاشی برای به دست آوردن مسوولیت‌های اجرایی نکردم

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس دهم گفت: تلاشی برای به دست آوردن مسوولیت‌های اجرایی نکردم. به گزارش میلاد لارستان، جمشید جعفرپور در گفت و گو با…

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس دهم گفت: تلاشی برای به دست آوردن مسوولیت‌های اجرایی نکردم.

به گزارش میلاد لارستان، جمشید جعفرپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: با توجه به پیشینه‌ای که در حوزه علمی، آموزشی و فرهنگی دارم پس از پایان مجلس دهم، در این مسیر فعالیت خواهم کرد.

وی افزود: چون عضو هیات علمی دانشکده حقوق دانشگاه خوارزمی هستم بنا دارم بخش مهمی از وقت خود را به کارهای علمی، پژوهشی و تحقیقی اختصاص دهم.

این نماینده مجلس دهم ادامه داد: تلاشی برای به دست آوردن مسوولیت‌های اجرایی نکردم اما برخی از وزیران پیشنهادهایی دادند که من به آنان گفتم می‌توانم به عنوان مشورت دهنده اما بدون داشتن سمت رسمی، با آنها همکاری کنم.

جعفرپور اضافه کرد: این موضوع را به وزیران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و همچنین سازمان صدا و سیما و نهادهای فرهنگی اعلام کردم که چنانچه احساس کنند می‌توانند از سوابق من استفاده کنند و من بتوانم کارآمدی داشته باشم در نشست‌هایشان حضور می‌یابم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جعفرپور:تلاشی برای به دست آوردن مسوولیت‌های اجرایی نکردم”

  1. ناشناس گفت:

    جناب آقای دکتر جعفر پور
    اگر شما بتوانید پستی در هر یک از وزارتخانه ها بگیرید ولی از این کار امتناع کنید به مردم لار جفا کرده اید. ما مردم لار همیشه می نالیم که هیچ فرد تاثیر گذاری در بدنه وزارتخانه ها نداریم . حالا اگر این فرصت برای شما بوجود آید و استفاده نکنید بنده اولین کسی هستم که شما را نمی بخشم.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین