دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مشکلات صنعتگران سه شهرک صنعتی لار بررسی شد

میلاد لارستان: با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، مسائل و مشکلات صنعتگران سه شهرک صنعتی پشته سنگر، حسن لری و مرکزی فعال در حومه شهر لار بررسی شد. به…

میلاد لارستان: با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، مسائل و مشکلات صنعتگران سه شهرک صنعتی پشته سنگر، حسن لری و مرکزی فعال در حومه شهر لار بررسی شد.

به گزارش میلاد لارستان، عصر امروز در جلسه‌ای که در سالن کسب‌وکار شهرک صنعتی بزرگ شهر لار با حضور علی صداقت‌پور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، معاون شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی و تعداد بسیاری از صنعتگران فعال در سه شهرک صنعتی پشته سنگر، حسن لری و مرکزی شهر لار برگزار شد، مسائل و مشکلات صنعتگران موردبررسی قرار گرفت.

در این جلسه ابتدا نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش‌های شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در فراهم کردن زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های مستقر در شهرستان لارستان، اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه که به گفته کارشناسان در تاریخ بشر سابقه نداشته است، بازهم اقدامات مناسبی در راستای توسعه صنعتی لارستان صورت گرفته است.

جمشید جعفرپور ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن بسترهای لازم در شهرک‌های صنعتی لارستان، زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر و بهتر در منطقه ایجاد شود.

وی بیان کرد: تمام مسائل و مشکلاتی که در این جلسه مطرح می‌شود، با جدیت در سطح شهرستان، استان و کشور پیگیری می‌شود.

در ادامه تعدادی از صنعتگران و فعالان تولیدی به نمایندگی از تلاشگران عرصه تولید به بیان مسائل و مشکلات پیش روی خود ازجمله، رفع نقص در زیرساخت‌هایی مانند قطعی برق، آب، آسفالت، احداث راه دسترسی ایمن‌تر به شهرک صنعتی مرکزی، رفع موانع صدور سند واحدهای صنعتی، نبود مکانی برای دفع زباله‌های صنعتی، انتقاد شدید در مورد عدم تخصیص تسهیلات بانکی، بهره بالای تسهیلات و شرایط کمرشکن بازپرداخت وام‌ها اشاره کردند.

همچنین اکثر صنعتگران ضمن انتقاد از نبود شعبه بانک صنعت و معدن در لارستان، خواستار تأسیس این بانک در لارستان شدند و افزودند: در بحث محصولات غذایی عده‌ای افراد سودجو به خاطر فرار مالیاتی اقدام به عرضه کالاهای نامرغوب، غیربهداشتی و غیراستاندارد با قیمت پایین می‌کنند که باعث ضرر و زیان شرکت و آسیب‌های بهداشتی شده است.

در پایان این جلسه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و همچنین نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش به دغدغه‌های مطرح‌شده پاسخ دادند و برای رفع برخی مشکلات قول پیگیری داده شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۵:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین