جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

آمادگی برای احداث ۲۰۰ واحد مسکونی در خنج

مدیر بنیاد مسکن خنج از آمادگی بنیاد مسکن برای احداث ۲۰۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی در این شهرستان خبر داد و خواستار مشارکت و همراهی شهرداری و نهادهای مسئول…

مدیر بنیاد مسکن خنج از آمادگی بنیاد مسکن برای احداث ۲۰۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی در این شهرستان خبر داد و خواستار مشارکت و همراهی شهرداری و نهادهای مسئول در این باره شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا، احمد عبداللهی افزود: دولت برای رفع مشکل مسکن دهک‌های سوم تا هشتم جامعه طرح مسکن اقدام ملی را طراحی و برنامه ریزی کرده و اجرای این طرح را به عهده بنیاد مسکن گذاشته شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن فارس، عبداللهی گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر در دو مرحله ثبت نام و تقاضای متقاضیان در مرحله اول در شهرستان خنج از سوی وزارت راه شهرسازی تائید شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خنج اضافه کرد: در مرحله دوم ثبت نام هنوز پالایش انجام نشده که پس از انجام این مهم نیز متقاضیان به این بنیاد معرفی می‌شوند.

عبداللهی همچنین خواستار تسریع در صدور پروانه ساخت شد و تاکید کرد: شهرداری اقدامات لازم را در خصوص مجوز ساخت و ساز انجام و در تسریح صدور پروانه ساخت فراهم کند تا بتوان با توجه به بسترهای فرهم شده نسبت به ساخت و ساز مسکن اقدام ملی مبادرت کرد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خنج ابراز امیدواری کرد که این نهاد با تاسی به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید، اهتمام خود را به کار ببندد تا گامهای موثری در تحقق شعار سال جهش تولید در حوزه خدمات رسانی به روستاییان و متقاضیان فاقد مسکن بردارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین