یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

درخواست های متعدد مردمی به مسئولین

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با کمی تاخیر با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و…

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با کمی تاخیر با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور جدی پیگیری شود. مخاطبان گرامی می توانند نظرات خود در راستای بهتر شدن این بخش را نیز به هر نحو ممکن برای ما ارسال نمایند. لطفا خادمین خود در میلادلارستان را همراهی نمایید. این پیامک ها را با هم مرور می کنیم

۱)درحالي كه در لامرد كلنگ گازرساني به ۱۵روستا زده شده كماكان شهرك انديشه لار كه باخط لوله اصلي چند قدم فاصله ندارد، متاسفانه فاقد گازشهري است و ايستگاه تقويت گازناقص است . تابه حال هيچ ارگاني پاسخگوي اين نياز به حق مردم نيست پرسش اين است چرا جوابگوي مردم نيستند ؟ دليل اين همه تاخيرچيست؟ چرا بامردم صادقانه از دلايل صحبت نمي كنيد(قابل توجه شرکت گاز و فرمانداری ویژه برای پیگیری ویژه موضوع)

۲) بنده يك مغازه دار در شهرقديم ميباشم. از صبح كه درب مغازه را باز مي كنم تا آخر شب تقريبا و هر روزه حدود ۵۰ گدا و متكدي با ورود به  مغازه طلب پول مي كنند. واقعا اين شهر متولي براي رسيدگي به اين امر ندارد؟ (قابل توجه فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی وکمیته امداد)

۳) مدتي است عمليات زيباسازي بلوار زنده ياد هاشمي زاده(فرودگاه) شروع شده ولي متاسفانه روند آن بسيار كند است. از شهرداري و بنياد هاشمي زاده خواهشمنديم هر چه زودتر اين عمليات را به اتمام برسانند. (قابل توجه متولیان این امر خیر و مسئولین ذیربط)

۴)  متاسفانه همراه سراي بيمارستان امام رضا با شبي اجاره بيست تا سي هزار تومان از همراه هر مريض، خدمت خوبشان را به منبع درآمدي تبديل نموده اند. يك اتاق ماهيانه بين ششصد تا يك مليون تومان اجاره ميدهند. چرا بايد مردم چنين مبلغي نجومي بابت يك اتاق بدون امكانات با يك موكت خشك بدهند آيا اجاره يك سوييت در شهر بيشتر از اين اتاق است؟ امكاناتي همچون حمام نيز موجود نيست/خواهشن گزارشي گرفته شود حسيني لامرد(قابل توجه شبکه بهداشت و درمان و دانشکده علوم پزشکی جهت رسیدگی)

۵) ورود افغاني هاي غير مجاز به لارستان همچنان ادامه دارد اين افراد باعث ایجاد بسياري از مشكلات براي مردم لارستان هستند چرا با اين معضل بزرگ برخورد نمی شود. آمار دادگستري لارستان هم در ميزان جرم توسط افغاني هاي غير مجاز قابل توجه است، (قابل توجه فرمانداري و نيروي انتظامي و ارگان هاي ذيربط)

۶) شهرداري چرا نسبت به زير سازي و اسفالت شهرك بوستان اقدام نميكند. ساكنين حاضر به كمك و همكاري هستن(قابل توجه شهرداری لار)

۷)  بوي كارگاه پوست در جاده خور امان همه را بريده. كجاست اداره بهداشت و شهرداري؟(قابل توجه دو اداره فوق)

۸) بعضي عروسي ها انقدر پرسر وصدا برگزار ميشود كه اسايش را از ديگران سلب ،و در دل انان ايجاد رعب و وحشت ميكند،خواهشمند است به اين امر رسيدگي شود(قابل توجه نیروی انتظامی)

 ۹)  اشخاص نيكوكار دائما سعي دارند بودجه خود را صرف ساخت مسجد كنند و اين در حاليست كه به اندازه كافي مسجد داريم انها را تشويق كنيد تا بودجه خود را صرف توليدي و اشتغالزايي كنند . در كنار مسجد بازار امام شهرجديد قرار است مسجدي ديگر ساخته شود خواهشمند است انرا تغيير كاربري دهيد(قابل توجه نیکوکاران و فرمانداری جهت دعوت خیرین به امور خیر مهمتر درحال حاضر) 

۱۰) مسئول گیرنده ديجيتال در لار چه كيست؟ مسولین كه مردم را به استفاده از گيرنده هاي ديجيتال تشويق و ترغيب ميكنند پس چرا نسبت به حفظ كيفيت آن اقدام نميكنند؟ اكثر اوقات شبكه هاي تلويزيوني يا قطع و يا با مشكل مواجه است و مثل اينكه اصلا مسئولي ندارد.لطفا پيگيري نماييد (قابل توجه  مخابرات و متولیان امر)

۱۱) چراشهرداري جهت ترميم وبهسازي جاي لوله هاي گازمسكن مهر پشت سالمندان اقدام نميكند تمامي جدولها پرشده واكثر پلها وموزاييكها شكسته شده (قابل توجه مسکن مهر و احیانا شهرداری)

۱۲) هنگام بارندگي جلوی بيمارستان امام رضا(ع) ودانشكده پرستاري آب زيادي به صورت ساکن و نه جاری قرار گرفته  که مانعي براي عبور عابران است.زيراحركت ماشين ها همه را خيس و كثيف مي كند.باكمي هزينه مي توان اين معضل راحل كرد(قابل توجه دانشکده علوم پزشکی با همکاری شهرداری)

۱۳) لطفا راجع به گازكشي شهرك انديشه،پيگيري فرماييد. بعد از گذشت ۱۰سال از ساخت انديشه، هنوز اينجا فاقد گاز ميباشد. ايستگاه پمپاژ گاز هم  به كندي ساخته ميشود در ورودي انديشه،قرار بود ۲ سال قبل گازكشي شود. ولي با كوتاهي مسولين اين زمستان هم از گاز خبري نيست،لطفا پيگيري فرماييد.(قابل توجه شرکت گاز و فرمانداری ویژه)

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین