شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

رد صلاحیت 7نفر از کاندیداهای حوزه لارستان-خنج و گراش

 رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: از میان ۷۲۷ داوطلب نام‌نویسی کرده برای انتخابات دهمین دوره مجلس، صلاحیت ۴۸ نفر از سوی هیئت‌های اجرایی رد شده است. به گزارش میلادلارستان وبه…

 رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: از میان ۷۲۷ داوطلب نام‌نویسی کرده برای انتخابات دهمین دوره مجلس، صلاحیت ۴۸ نفر از سوی هیئت‌های اجرایی رد شده است.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از   ایلنا ، هادی پژوهش ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در کل ۱۵ حوزه انتخابیه استان فارس، شیراز با ۲۳ نفر بیشترین تعداد رد صلاحیت‌ها را داشته است.

او اضافه کرد: در حوزه‌های انتخابیه، اقلید، سپیدان، فیروزآباد-قیروکارزین و فراشبند، کازرون و مهر – لامرد، تمام داوطلبان تایید صلاحیت شده‌اند.

پژوهش همچنین اضافه کرد: در حوزه انتخابیه آباده ۳ نفر، در حوزه انتخابیه لار، گراش و خنج ۷ نفر، در حوزه انتخابیه ممسنی ۷ نفر، در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد ۲ نفر، در حوزه انتخابیه نی‌ریز ۲ نفر و در حوزه‌ انتخابیه جهرم و همچنین  داراب و زرین‌دشت، حوزه انتخابیه فسا و حوزه انتخابیه سروستان- خرامه و کوار، هرکدام یک نفر رد صلاحیت شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس خاطرنشان کرد: از تعداد کل داوطلبان ۲۵ نفر در حوزه‌های مختلف انتخابیه انصراف داده و ۲۵۴ نفر تایید صلاحیت شده‌اند.

پژوهش با تصریح اینکه رسیدگی به صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی براساس قانون انتخابات انجام شده است، گفت: بررسی، تایید یا رد صلاحیت‌ها به‌هیچ عنوان فله‌ای نبوده و با توجه به معیارهای مشخص شده در قانون، دنبال شده است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین