سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 30

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس منصوب شد

میلاد لارستان: آئین تودیع و معارفه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس برگزار و ستار هاشمی به این سمت منصوب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری…

میلاد لارستان: آئین تودیع و معارفه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس برگزار و ستار هاشمی به این سمت منصوب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، ظهر امروز در مراسمی با حضور معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و جمعی از مسئولان استان فارس آئین تودیع و معارفه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس برگزار شد.

در این مراسم ستار هاشمی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به عنوان مدیر‌کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان فارس  معرفی شد.

هاشمی در این مراسم اظهار داشت: امیدوارم با همکاری مسئولان استان موضوع مشارکت شرکت‌های خصوصی در زمینه ایجاد اشتغال با محوریت خدمات مخابراتی را با قاطعیت دنبال کنم.

وی به کارگیری فارغ‌التحصیلان رشته آی.تی از دانشگاه‌های استان فارس را به‌عنوان اولویت‌های این نهاد دولتی اعلام کرد و گفت: فراهم‌آوردن زیرساخت‌های الکترونیکی‌کردن خدمات پزشکی و صنعت توریست استان فارس از اولویت‌های کاری من است.

وحید مختاری، مدیرکل سابق نیز گفت: در ۴ سال گذشته پنهای باند اینترنتی استان فارس از ۲٫۵ ‌گیگابایت به ۳۷٫۵ گیگابایت ارتقا یافت.

وی اظهار داشت: هم اینک استان فارس در زمینه توسعه زیرساختی مخابراتی توانسته درمقایسه با سایر استان‌های کشور در زمینه شبکه زیرساختی مخابراتی و پهنای اینترنتی  در جایگاه مطلوبی قرار بگیرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین