یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

احداث باند دوم لار- جهرم ضروری است

میلاد لارستان: مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، گفت: احداث باند دوم لار- جهرم ضروری است به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عموی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، مهندس…

میلاد لارستان: مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، گفت: احداث باند دوم لار- جهرم ضروری است

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عموی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، مهندس محمدرضا باقری فرد مدیر کل ضمن بازدید از محور شریانی لار -جهرم عنوان داشت: طول این محور ۱۵۵ کیلومتر است که ۱۰۵ کیلومتر آن در حوزه این اداره کل قرار دارد و۲۷ کیلومتر از این پروژه آماده بهره برداری است و ۸ کیلومتر نیز در حال احداث است که خوشبختانه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار می باشد.

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان افزود : پروژه باند دوم لار- جهرم از دهکویه به سمت بریز تا کیلومتر ۳۵ فعال است که بیش از ۵۰۰هزار متر مکعب خاکبرداری و ۲۰۹هزار متر مکعب خاکریزی و ۱۳ دستگاه  پل احداث خواهد شد .

وی ادامه داد : یکی از مشکلات مهم این پروژه حذف گردنه نارنجی لار است که به دلیل حجم زیاد خاکبرداری چندین سال است که بطول انجامیده  و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه نیز هر چه زود تر به بهره برداری برسد.

مهندس باقری فرد افزود: حجم خاکبرداری در گردنه نارنجی بیش از ۹۰۰ هزار متر مکعب است و حجم خاکریزی آن ۲۵۰ هزار متر مکعب و تعداد ۱۰ دستگاه پل در این محور ساخته یا تعریض خواهد شد .

وی همچنین  از مردم این منطقه خواست تا انتقادات وپيشنهادات خودرا از طريق پيام كوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومي اداره كل در ميان بگذارند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین