جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تجلیل از مربی و سه کشتی گیر باشگاه شهید هادی لار

به مناسبت روز جهانی کشتی از حکمت الله ملتفت مربی و محمدعلی ملتفت، ابراهیم ملتفت و علی رضایی سه کشتی گیر باشگاه شهید ابراهیم هادی لار که در این روزهای…

به مناسبت روز جهانی کشتی از حکمت الله ملتفت مربی و محمدعلی ملتفت، ابراهیم ملتفت و علی رضایی سه کشتی گیر باشگاه شهید ابراهیم هادی لار که در این روزهای کرونایی تمرینات منظمی را زیر نظر مربی خود در فضای باز دنبال می کنند، توسط هیئت کشتی لارستان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور مسوول هیئت کشتی شهرستان در حاشیه این آئین ضمن تشکر از باشگاه شهید ابراهیم هادی لار، اظهار داشت: این باشگاه از زمان شیوع ویروس کرونا، کشتی گیران نونهال تحت پوشش خود را رها نکرده و با انجام تمرینات منظم نسبت به حفظ آمادگی نسبی آنها اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه هیئت کشتی لارستان توجه به رده سنی پایه را مد نظر دارد، اظهار کرد: امسال در صورت راه یابی کشتی گیران لارستانی به رقابت های قهرمانی نونهالان کشور، جوایز ارزنده ای از سوی هیئت کشتی لارستان به آنها تقدیم می شود.

مسوول هیئت کشتی لارستان، با بیان اینکه هر ماه میزبانی مسابقات دوستانه و اعزام کشتی گیران نونهال به رقابت های چندجانبه در اولویت برنامه های این هیئت قرار دارد، افزود: در صورت فراهم بودن شرایط، سعی می کنیم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نونهالان استان فارس را در لار برگزار کنیم.

عسکرپور، خطاب به کشتی گیران نونهال باشگاه شهید ابراهیم هادی لار، تاکید کرد: بلافاصله پس از مجوز برگزاری مسابقات کشتی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، هیئت کشتی استان فارس پیکارهای قهرمانی نونهالان را برگزار می کند؛ از این رو هم چنان تمرینات منظم خود را زیر نظر مربیان دنبال کنید تا شاهد درخشش شما در میادین استانی و کشوری باشیم.

وی در ادامه ابراز داشت: با وجود پتانسیل های درخشانی که در کشتی گیران نونهال لارستانی سراغ داریم در صدد هستیم تا با همکاری اداره ورزش و جوانان لارستان، هیئت کشتی فارس و فدراسیون کشتی ایران، میزبانی اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان را در سال آینده کسب کنیم.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین