سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

سایت دره نوردی لار، آموزشی شد

به گزارش میلادلارستان به نقل از اداره ورزش و جوانان لارستان، در سال ۹۷هنگامی که اولین دوره دره پیمایی در لارستان برگزار شد، نخستین سنگ بنای سایت دره نوردی شهرستان…

به گزارش میلادلارستان به نقل از اداره ورزش و جوانان لارستان، در سال ۹۷هنگامی که اولین دوره دره پیمایی در لارستان برگزار شد، نخستین سنگ بنای سایت دره نوردی شهرستان توسط گروه پردیس زده شد. از این منظر آغاز فصل تازه فعالیت های دره نوردی و نتایج خوب آن در آینه فرهنگ دره نوردی شهرستان رقم خورد.
تعدادی از کوهنوردان لارستانی، در راه این فرهنگ، پایمردی و تلاش کردند تا با برگزاری دوره ها و دانش افزایی ها در حقیقت آگاهی نسبت به محیط دره نوردی در لارستان افزایش یابد.
سعید تقوی، مسئول دره نوردی هیئت کوهنوردی فارس جهت بازدید و نظارت از سایت دره نوردی لارستان دو روز مهمان انجمن غار و گروه کوهنوردی پردیس بود.
وی با توجه به تجربه خود و برگزاری دورهای دره پیمایی مختلف، سایت دره نوردی لار را جزو سایت های خوب و قابل دفاع دانست که قابلیت برگزاری دوره های دره پیمایی مقدماتی تا پیشرفته را در خود جای داده است.
سپس در ادامه خاطر نشان کرد: دره نوردان لارستان، تصمیم گرفتند تا مهارت هایی که مورد نیاز دره نوردی است در خود ایجاد کنند.
علمدار شفیعی، از دره نوردان شهرستان گفت: سعی مان بر این بود تا با حضور اساتید دره نوردی، شکل دهی استعداد ها در این حوزه به خوبی رشد نماید. لذا اهمیت هر کاری را باید با نقش و ارزش آن سنجید.

س-۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین