شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

لزوم راه اندازی دوربین های تب سنج حرارتی در فرودگاه لارستان

یکی از شهروندان با ارسال مطلب ای خواستار نصب و راه اندازی دوربین های تب سنج حرارتی در فرودگاه بین المللی لارستان شده است. به گزارش میلاد لارستان یکی از…

یکی از شهروندان با ارسال مطلب ای خواستار نصب و راه اندازی دوربین های تب سنج حرارتی در فرودگاه بین المللی لارستان شده است.

به گزارش میلاد لارستان یکی از شهروندان با ارسال مطلبی از مسئولان مربوطه اعم از فرودگاهی و بهداشت درمان خواسته است با پیگیری از مقامات بالاتر سیستم های دوربین تب سنج حرارتی به منظور تسهیل در کنترل مسافران ورودی و خروجی در فرودگاه لارستان نصب شود.

این دستگاه ها برای کنترل حرارت بدن و تب مسافران ورودی و خروجی یکی از نیازهای اساسی این روزها در فرودگاه لارستان است.

با نصب این دستگاه های تب سنج حرارتی برخلاف گذشته که به صورت دستی تب سنجی انجام می‌شود، از توقف و تجمع مسافران جلوگیری شده و میزان فاصله گذاری اجتماعی را نیز می توان بیشتر رعایت کرد.

با راه اندازی این دستگاه تب سنج حرارتی مسافرانی که علائم بیماری کرونا را دارند شناسایی شده و تحت درمان قرار می گیرند و از ابتلای سایر مسافران و شهروندان جلوگیری می شود.

در واقع میزان کنترل مسافران ورودی و خروجی از لارستان با این روش افزایش می یابد و نیازی به تست و تب سنجی دسترسی نیست و به سیستم بهداشت و درمان لارستان در شناسایی بیماران کمک می شود.

انتظار می رود با پیگیری مسئولان اجرایی و بهداشتی لارستان و استان فارس بتوان با تأمین این نوع دستگاهها به سلامتی مردم کمک کرده و از طرفی رونق را به فرودگاه بین المللی لارستان بازگرداند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین