سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 25

بیداری اسلامی در مقابل ایادی کفر و استکبار شکل گرفت

میلاد لارستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان گفت: صهیونیست‌ها و حامیان عربی غربی آن‌ها، به هر شکل و بهانه‌ای به جان مسلمانان افتاده‌اند و با ابزار مختلف به دنبال ترویج…

میلاد لارستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان گفت: صهیونیست‌ها و حامیان عربی غربی آن‌ها، به هر شکل و بهانه‌ای به جان مسلمانان افتاده‌اند و با ابزار مختلف به دنبال ترویج اختلاف و گسترش فرهنگ ناصحیح خود هستند.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌ سید علی ولایتی‌نسب در مراسمی که امشب به مناسبت محکومیت شهادت مظلومانه آیت‌الله نمرباقرالنمر در جوار مرقد مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان برگزار شد، ضمن محکومیت این اقدام غیرانسانی توسط مزدوران عربستان سعودی، اظهار داشت: آیت‌الله النمر فردی ظلم‌ستیز و مدافع مظلوم بود.

وی با بیان اینکه انسان‌های ظالم را هیچ‌گاه نباید مورد تأیید و همراهی قرار داد، افزود: هر انسان آزاده‌ای باید به‌شدت انزجار خود را نسبت به ظالمان ابراز کند و با آن‌ها به مقابله بپردازد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان ائمه اطهار(ع) را نمونه بارز مبارزه با ظالم برشمرد و تصریح کرد: آیت‌الله النمر با روحیه استکبارستیزی و با تکیه‌بر غیرت دینی خود در مقابل ظالم ایستاد و سکوت نکرد.

این مسئول با اشاره به اینکه بیداری اسلامی در مقابل ایادی کفر و استکبار شکل گرفت، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها و حامیان عربی غربی آن‌ها، به هر شکل و بهانه‌ای به جان مسلمانان افتاده‌اند و با ابزار مختلف به دنبال ترویج اختلاف و گسترش فرهنگ ناصحیح خود هستند.

وی با تأکید بر اینکه دین اسلام کامل‌ترین دین است، افزود: با اندیشه‌های لیبرالی و دنیاطلبی نمی‌توان بر جهان سیطره یافت.

ولایتی‌نسب با بیان اینکه فقط حکومت خدا ماندنی و همیشگی است، گفت: تمام حکومت‌کنندگان از ابتدای تاریخ تاکنون حکومت را با تمام زرق‌وبرق آن رها کرده و رفتند.

وی با هشدار به اینکه خانه ظلم از بین می‌رود و نابودشدنی است، ادامه داد: هنگامی‌که باطل جای حق را می‌گیرد یا به‌عبارتی جاهلیت جای تعقل را بگیرد، نباید سکوت کرد و باید در برابر آن ایستاد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با تأکید بر اینکه حکومت جمهوری اسلامی ایران تنها حکومت ویژه شیعیان نیست، یادآور شد: ایران اسلامی در هر نقطه از دنیا، فریاد مظلومیت مسلمانی را اعم از شیعه و سنی بشنود، حمایت می‌کند.

این کارشناس فرهنگی با توصیه به وحدت امت اسلامی در سراسر جهان، گفت: یک مسلمان پیرو خدا و اهل‌ بیت(ع) از شهادت نمی‌ترسد و حتی مرگ را برای خود افتخار می‌داند.

وی با محکوم کردن افکار انحرافی وهابیان، تصریح کرد: از ابتدای تشکیل حکومت آل‌سعود، این قوم به دنبال از بین بردن آثار مادی و معنوی مسلمانان بوده و هستند که نمونه‌های بسیار آن در تاریخ منحوس آل‌سعود قابل‌ رؤیت است.

ولایتی‌نسب با بیان اینکه تاریخ آل‌سعود بسیار ننگین است، افزود: با مراجعه به تاریخ مشخص می‌شود که آل‌سعود بیش‌از ۲ میلیون نفر از مسلمانان بی‌گناه را کشته است، به‌گونه‌ای که صحیفه نور این قوم را ملحدان احمق معرفی کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان بیان کرد: اساس حکومت آل‌سعود بر جاهلیت حاکم بوده و ایجاد غده سرطانی وهابیت در جهان اسلام به‌خاطر حمایت‌های انگلیس است.

وی با اشاره به اینکه در مستندی آیت‌الله النمر گفته بود که با خون ما درخت اسلام آبیاری می‌شود، خاطرنشان کرد: این جمله نشان می‌دهد که صدای آزادی‌خواهی امام(ره) در گوشه‌گوشه دنیا شنیده می‌شود و مردم جهان را بیدار می‌کند.

ولایتی‌نسب نخستین رمز پیروزی را ولایتمداری دانست و تصریح کرد: قطع رابطه با عربستان بی‌اهمیت است.

وی با تأکید بر اینکه خون آیت‌الله النمر دامن آل‌سعود را می‌گیرد، گفت: ۹۰ درصد ذخایر نفتی کشور عربستان در استان شیعه‌نشین قطیف با جمعیت ۲ میلیون نفری وجود دارد که دولت عربستان باوجود کسب درآمد عظیم از این استان، علاوه بر عدم رسیدگی به آنان، بیشترین خفقان را برای آنان ایجاد کرده بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با اشاره به اینکه برای جلوگیری از اعدام آیت‌الله النمر علمای تسنن و تشیع واسطه شدند اما عربستان نپذیرفت، اضافه کرد: بنا به گفته سید حسن نصرالله ما باید زینب‌گونه عقیده و مظلومیت آیت‌الله النمر را بازگو و منتقل کنیم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین