یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود در لارستان

میلاد لارستان: نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود با حضور ۱۶ شرکت کننده در پیست اتومبیلرانی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، صبح امروز جمعه ۱۸ دی ماه ۹۴ نخستین…

میلاد لارستان: نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود با حضور ۱۶ شرکت کننده در پیست اتومبیلرانی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، صبح امروز جمعه ۱۸ دی ماه ۹۴ نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود با حضور نمایندگانی از شهرهای فسا، خور و لار در پیست اتومبیلرانی لارستان برگزار شد.

۱۶ شرکت کننده با اتومبیل های خود در کلاس آزاد، از ساعت ۹ صبح و تا ساعت ۱۴ بعداز ظهر در پیست اتومبیلرانی لارستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این دوره از رقابت‌ها در رشته آفرود و با حضور اتومبیل‌های ۲ دیفرانسیل شش و هشت سیلندر برگزار شد که در پایان، کیوان پیمان فر و سجاد دبیری از لارستان و کامران موسوی از فسا مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

تعداد بالای علاقمندان به این رشته، بهره مندی از خودروی موردنیاز و همچنین ظرفیت و امکانات لارستان در برگزاری این دوره از مسابقات در این شهرستان تاثیرگذار بوده است.

پیش از این در مسابقات اتومبیل‌رانی آفرود استان که به میزبانی شیراز برگزار شد، سعید کمالیان تنها نماینده لارستان توانست در کلاس شش سیلندر کاربراتور و کلاس آزاد ، مقام نخست را از آن خود کند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین