سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تجلیل از مربی و کشتی گیر باشگاه امام حسین (ع) لار

از مربی و کشتی گیر باشگاه امام حسین (ع) لار توسط هیئت کشتی لارستان تجلیل به عمل آمد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، از…

از مربی و کشتی گیر باشگاه امام حسین (ع) لار توسط هیئت کشتی لارستان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، از محمدصالح عادل زاده، کشتی گیر باشگاه امام حسین (ع) لار که چندی پیش در مسابقات قهرمانی خردسالان استان فارس عنوان نخست را کسب کرد و درخشش خوبی در رقابت های لیگ استان فارس داشت به همراه حسین عقیلی فر مربی وی تقدیر شد.

مسوول هیئت کشتی لارستان، در این آئین با تاکید بر اینکه توجه به رده های سنی پایه از برنامه های اصلی این هیئت است، اظهار داشت: محمدصالح عادل زاده از زمان شیوع ویروس کرونا به طور منظم تمرینات خود را با عشق و علاقه زیر نظر مربی خود دنبال کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

داود عسکرپور، با اشاره به اینکه کشتی گیران نونهال لارستانی از پتانسیل بالایی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، میزبانی اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان و رقابت های قهرمانی نونهالان استان فارس را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه به دنبال میزبانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا هستیم، افزود: هیئت کشتی لارستان مذاکراتی را با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و رئیس هیئت کشتی استان فارس انجام داده است و در صورت موافقت اتحادیه جهانی کشتی، پیکارهای کشتی آزاد جوانان آسیا را در لار برگزار می کنیم.

مسوول هیئت کشتی لارستان، در خصوص میزبانی دوره های داوری و مربیگری، تاکید کرد: رئیس هیئت کشتی استان فارس با برگزاری دوره های مربیگری و داوری در لار موافقت کرده است و بلافاصله پس از مجوز فدراسیون کشتی، میزبان دوره داوری و مربیگری خواهیم بود.

عسکرپور، در ادامه به اعطای تسهیلات برای قهرمانان هیئت کشتی لارستان خبر داد و ابراز داشت: به زودی میزان پاداش نقدی و غیرنقدی که از سوی هیئت کشتی لارستان به قهرمانان استانی، کشوری و بین المللی تعلق خواهد گرفت، اعلام می شود.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین