چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۴ ساعت ۱:۲۴
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...
آمارهای خرداد ماه 1401 می گوید:

سهم 8.5 درصدی مزاحمان تلفنی در تماس های صورت گرفته با اورژانس پیش بیمارستانی لارستان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت:از کل تماس های مردمی خرداد ماه ۱۴۰۱ با واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ لارستان بیش از ۸٫۵٪ مزاحمان تلفنی بوده اند. به گزارش میلادلارستان به…

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت:از کل تماس های مردمی خرداد ماه ۱۴۰۱ با واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ لارستان بیش از ۸٫۵٪ مزاحمان تلفنی بوده اند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان صباغی با بیان این  خبر اظهارداشت: همه این اتفاق‌های تکرار شونده در حالی رخ می‌دهند که در همان زمان شهروندان دیگری در نقاط دیگر شهر جان شان به خطر افتاده و به دلیل این ماموریت‌های کاذب دست شان از کمک‌های اورژانسی همکاران ما کوتاه می‌ماند.

وی  افزود: باید در مواردی چون مواجهه با ‘سكته ها و مشکلات مغزی و قلبی، تشنج، مصدومان تصادفات رانندگی، شكستگی ها، سقوط از سطح غیر همطراز، مشكلات تنفسی و آسم، كاهش سطح هوشیاری و جرح همراه با خونریزی’ كه نمونه هایی از موارد اورژانس پیش بیمارستانی است، درخواست اعزام آمبولانس به محل صورت پذیرد.

صباغی بیان داشت: همشهریان عزیز به این نکته باید توجه داشته باشند که هر تماس تلفنی منجر به اعزام آمبولانس نمیشود.اما برای راهنمایی می توانند با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و قبل از انتقال به نزدیك ترین مركز درمانی با ارایه شرح حال بیمار، از اورژانس مشاوره بگیرند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی
آخرین اخبار پربازدیدترین