با پیگیری های شهردار لار سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به روز رسانی شد. سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری لار که به منظور دریافت پیشنهادات، انتقادات و درخواست شهروندان؛ قریب به…
با پیگیری های شهردار لار سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به روز رسانی شد.
سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری لار که به منظور دریافت پیشنهادات، انتقادات و درخواست شهروندان؛ قریب به ۸ سال است راه اندازی شده، با پیگیری های اصغر فرودی شهردار لار، از حدود دو هفته پیش به روز رسانی شد.
سامانه ارتباط مردمی شهرداری لار به طور شبانه روزی و به صورت گویا آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مسائل و مشکلات شهروندان است.
همچنین اپراتور این سامانه همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۱۳ لغایت ۱۵، به صورت حضوری پاسخگوی شهروندان است.
ف ۱۱۰
جناب اقای فرودی شهردار محترم ،یک روز ارتقای درجه شهرداری و امروز به روزرسانی سامانه شهرداری تشکر میکنیم ولی یک خواهشی داریم که بعضی از کارمندان در واحدهای حقوقی و ساختمان شهرداری نه بفکر درامد بوده ونه با مردم با اخلاق خوب برخورد می کنند و از ان بدتر میگویند هرجا میخواهی برو انجام نمی دهم. اگر می خواهی وضعیت شهرداری درست بکنید به فکر حداقل جابجایی بعضی از کارمندانت باشید.
جناب روزنامه میلاد بارها مطالب از زبان خودمان وهمچنین مردم درخصوص عملکرد بعضی از کارمندان شهرداری نوشته ایم ولی منتشر نمی کنید نمی دانیم چرا؟؟ رسانه ها باید به داد مردم برسند و مشکلات مردم به مسولین منتقل کنند ولی شما چرا اینکار نمی کنید نمیدانیم علت چیست
سلام جناب آقای فربودی شهردار محترم لار بالاخره بعد از ۶۰ سال شهردار توانمندی مثل جنابعالی با درایت و مثبت اندیشی اقدام به ترمیم جدول خیابان حجه الاسلام والملمین مصطفوی منتهی به سی متری گراش نمودید که از این بابت قدردان شما و مجموعه پرسنل زحمت کش شهرداری هستیم . خداوند سبحان یار و یاور شما باد